חיתוך לייזר » סוגי חיתוך וחריטה בלייזר » מתנות מקוריות לעובדים – סכיני מטבח מקצועיים

מתנות מקוריות לעובדים – סכיני מטבח מקצועיים

עודכן לאחרונה

חברות רבות נוהגות להעניק לעובדיהם מתנות בחגי ישראל ובאירועים מיוחדים וזאת על מנת להביע  את הערכת החברה לעובדיה.

האזינו לכתבה

אם גם אתם, מחפשים אחר רעיון של מתנה מקורית לעובדים שלכם, במאמר זה נרחיב אודות היתרונות הרבים הטמונים בסכיני מטבח מקצועיים כמתנה.

מתנות לעובדים – מה חשוב לדעת?

  • שימושיות – כאשר אתם מחליטים על מתנה לעובדים חשוב שתיקחו בחשבון שמתנה שימושית, קרוב לוודאי שתתקבל בשמחה יותר ממתנה שאינה כזו. בנוסף, מתנה פונקציונלית תחזיק מעמד לאורך זמן. סכיני מטבח נחשבים כמתנה שימושית, שכן תמיד יעשה בהן שימוש במטבח.
  • מיתוג- היבט נוסף אותו כדאי לקחת בחשבון טרם בחירת מתנות מקוריות לעובדים הוא כל הקשור אל המיתוג או האלמנט השיווקי. אם החלטתם לבחור לעובד סכין מטבח מקצועית שעליה חריטה של שם החברה, כל מי שיהיה במטבח של אותו עובד יבחין בסכין ובחריטה וקרוב לוודאי ששם החברה יישאר בזיכרונו לאורך זמן.
  • מתנה אקטואלית – דבר נוסף אשר יכול להפוך מתנה לעובדים למתנה מוצלחת בעיני העובד הוא האקטואליות שלה לסביבה ולמציאות בה העובד שלכם חי. כלומר, ההקשר לסביבה וכל הקשור בה, חשוב. אם למשל אנחנו חיים כעת בעידן בו מוקרנת בטלוויזיה תכנית בישול שבועית או מספר תוכניות, קרוב לוודאי שתחום הקולינריה נחשב לתחום אטרקטיבי ולכן ההחלטה להעניק לעובדים שלכם מתנות אשר מושפעות באופן ישיר מההווי התרבותי חברתי שלהם, הוא דבר נפלא וברוב המקרים העובד יהיה מסופק מקבלת מתנה זו.

נכון להיום יש לכם אפשרות לייחד את המתנה שאתם בוחרים לעובדים שלכם באמצעות חריטה בלייזר של שם החברה, הסלוגן של החברה (או כל מילה או משפט אחרים). באם אתם מעוניינים בחריטה של יותר ממילה אחת, קרוב לוודאי שסכין שף עבה היא הסכין המתאימה ביותר לביצוע המשימה.

מתנות מקוריות לעובדים -סכיני מטבח מקצועים

מתנות לעובדים – אפשרויות רבות

נכון להיום קיים היצע גדול מאוד של סכיני מטבח מסוגים שונים וביניהם סכיני קארבינג, פילוט, סכיני עזר, סכיני טורנה, סכיני שף וסכיני מטבח מסוגים נוספים, אך כאשר אתם מחליטים לבחור במתנה לעובדים חשוב שתבחרו את הסכין אשר יכולה לשרת את בעליה ברוב פעולות החיתוך והקילוף, דהיינו, סכין שף. כאן, ניתן לבחור באחת מהאפשרויות הבאות:

  • סט מארז מתנה לשף – ערכה יוקרתית לחובבי הבישול הכוללת קרש חיתוך עם חריטה וסכין שף איכותית עם חריטה.
  • סכין שף עם חריטה – סכין שף יוקרתית בקופסה מהודרת כאשר על הסכין מופיעה החריטה בה החברה בחרה.

בהצלחה!

קח אותי לחנות!

שאלות נפוצות על מתנות סכיני מטבח מקצועיים

במיוחד עבורכם הכנו מאמר מפורט שבו תוכלו לראות תמונות ורעיונות על מתנות סכיני מטבח מקצועיים. יש לגלול למעלה בכדי לקרוא יותר על הנושא.
המחיר של מתנות סכיני מטבח מקצועיים משתנה בהתאם לצרכים שלכם. ניתן לבקר בחנות האינטרנטית שלנו או לחילופין ליצור איתנו קשר ישיר לקבלת הצעת מחיר מדוייקת עבורכם.
כמובן, אנו מציעים שירות של מתנות סכיני מטבח מקצועיים ובנוסף גם שירותי מיתוג לכל נושא שתחפשו, יש לבקר בחנות שלנו או ליצור איתנו קשר ישיר לקבלת הצעת מחיר וייעוץ ללא עלות.

אז מה היה לנו עד עכשיו?

להצעת מחיר על מתנות סכיני מטבח מקצועיים מלא פרטים או חייג 050-9595004

מאמרים נוספים שיעניינו אתכם

חיתוך מדבקות צורני בלייזר

חיתוך מדבקות צורני בלייזר

שימושים שונים למדבקות הסוגים השונים של חיתוך המדבקות מעניקים לנו מוצרים שימושיים למגוון גדול של אפשרויות. ישנם כאלו שירכשו מדבקות עבור מיתוג העסק שלהם ובכדי

קרא עוד »
שלח הודעה
1
היי,כאן שימי :)
צריך עזרה בוואצפ ?
אני זמין לעזור לך שלח לי הודעה ונדבר :)