חיתוך לייזר » סוגי חיתוך וחריטה בלייזר » למה חשוב להמשיך לשווק דווקא בתקופת הקורונה?

למה חשוב להמשיך לשווק דווקא בתקופת הקורונה?

עודכן לאחרונה

ימים משוגעים העולם שלנו עובר כבר למעלה מחצי שנה. רוב העסקים החליטו במהלך תקופת משבר הקורונה להפסיק באופן זמני את השיווק, לרדת למחתרת ולחזור לפעילות כשהימים הנוראים יחלפו.

האזינו לכתבה

כך למעשה אנחנו בחלום חרוט שמנו לעצמנו דגש להיות עמוד התווך של הלקוחות שלנו גם בתקופת הקורונה ולא לנוח על זרי הדפנה, ולתת שירות של עבודות חיתוך בלייזר גם בימים הקשים האלו כדוגמת הסגר החונק והסגירה הכללית של המשק – זה היתרון בשירות האינטרנטי שלנו.

במאמר הבא יסביר עוזי שבת, מנכ"ל Digital Solutions, למה קידום אתרים באינטרנט ושיווק דיגיטלי בכלל, מומלצים גם בתקופת הקורונה.

Last Man Stand

תקופת המשבר שפוקדת אותנו בגלים ובהפסקות תמוהות נמשכת יותר מדי זמן בשביל שנוכל פשוט "להוריד הילוך" ולחזור לפעילות רגילה כשכל זה יהיה מאחורינו. לקהל הצרכנים יש זכרון לטווח ארוך, מי ישאר עכשיו לעמוד, לספק שירות ולנסות "לשדר עסקים" כרגיל (עד כמה שאפשר) יהיה זה שיכבוש את ליבם של קהל היעד.

למה חשוב להמשיך לשווק בתקופת הקורונה

"אל תשכחו מי היה פה בשבילכם", "תמיד כאן בשבילכם, מאז ומתמיד", מדובר בשובר שוויון בכל הנוגע לאמינות הצרכנים. אנו רואים יותר ויותר פרסומות, הטבות ואפילו האשטגים שנוצרו במסגרת המאבק המשותף, אמצעי שיווק בפני עצמו. להפוך את הגולש לחלק מהמשפחה ולפנות לרגש ולכאב שלו – "אנו מבינים לליבך, לכן יצרנו עבורך הטבות בלתי נשכחות בכדי לעבור את התקופה על הצד הטוב ביותר."

נתוני גלישה שוברי שיאים

הורים שנשארים עם הילדים בבית, עובדים "לא חיוניים" שנמצאים בחל"ת וגם כאלה שנמצאים בבידוד מבלים את רוב שעות היום שלהם בבית. מה נותר לעשות בכל הזמן הזה חוץ מלגלוש באינטרנט? מדובר בסיבה מספיק טובה להמשיך ולהציג את פעילות העסק שלכם גם בימים אלה. אל תטעו, קיים צורך ממשי בהפחתת הוצאות השיווק והפרסום, איפה שאפשר מקצצים.

כל עוד תמשיכו להראות פעילות ברשתות חברתיות (מינימום 2 פוסטים בשבוע) ולתחזק את אתר החברה עם תכנים מתעדכנים, אתם מראים לעולם שאתם שורדים ואתם שם בשבילם. מדובר בתקופה שוברת שיאים מבחינת נתוני הגלישות באתרים וגולשים רבים זקוקים נואשות לצריכת התוכן המועדף עליהם, מישהו צריך לתת להם את המענה הזה, וכדאי שאלה לא יהיו המתחרים שלכם.

ניצול זמן בצורה מושכלת

מה כן אפשר ומומלץ לעשות בכדי לנצל את הזמן הפנוי שנוצר בכפייה? קודם כל להתעסק ב"כיבוי שריפות" שקודם לכן לא היה לכם זמן אליהן: התעסקות עם חוזים והסכמים, בדיקת סטטוס הלקוחות והעובדים, מעבר על הוצאות והכנסות העסק ועוד. חשוב לשלב בתקופה זו למידה שתסייע להשתדרג בתחומכם, ייעול תהליכים ליום שאחרי הקורונה ובכלל להתעסק בדברים שהזנחתם ואף פעם לא מצאתם להם זמן, בדרך כלל לא חסר כאלה.

חשיבה לטווח ארוך

אם מדובר בקידום אורגני, הרי שניצול התקופה לטיפול בנוכחות בתוצאות החיפוש יהיה צעד חכם ביותר. קידום אתרים בגוגל כרוך בעבודה רבה ומגוונת, שכוללת אסטרטגיה לטווח הארוך. העניין הוא שגם התוצאות שמושגות הן בדרך כלל לטווח הארוך. ביצוע אופטימיזציה, חיפוש אחר קישורים איכותיים, כתיבת תכנים באזור מאמרים או בלוג באתר, עיבוי תכנים קיימים, שיפור חוויית משתמש ועוד. פעולות אלו יכינו אתכם ליום שאחרי ויתנו לכם את הפער מהמתחרים שכל כך רציתם לפתוח.

קח אותי לחנות!

שאלות נפוצות על שיווק בתקופת הקורונה

במיוחד עבורכם הכנו מאמר מפורט שבו תוכלו לראות תמונות ורעיונות על שיווק בתקופת הקורונה. יש לגלול למעלה בכדי לקרוא יותר על הנושא.
המחיר של שיווק בתקופת הקורונה משתנה בהתאם לצרכים שלכם. ניתן לבקר בחנות האינטרנטית שלנו או לחילופין ליצור איתנו קשר ישיר לקבלת הצעת מחיר מדוייקת עבורכם.
כמובן, אנו מציעים שירות של שיווק בתקופת הקורונה ובנוסף גם שירותי מיתוג לכל נושא שתחפשו, יש לבקר בחנות שלנו או ליצור איתנו קשר ישיר לקבלת הצעת מחיר וייעוץ ללא עלות.

אז מה היה לנו עד עכשיו?

להצעת מחיר על שיווק בתקופת הקורונה מלא פרטים או חייג 050-9595004

מאמרים נוספים שיעניינו אתכם

חיתוך בלייזר כל היתרונות

חיתוך בלייזר – כל היתרונות

כשאנחנו רוצים לחתוך חומרים מסויימים למגוון מטרות בתעשייה, עלולות להיפתח בפנינו מגוון אפשרויות. לפעמים ניתקל בחיתוך CNC, לפעמים ניתקל בשיטות חיתוך מסורתיות וידניות כמו נגרים

קרא עוד »
חריטה בלייזר על נירוסטה ופלדת אל חלד

חריטה בלייזר על נירוסטה

על הנירוסטה והשימושים בתעשיה הנירוסטה היא למעשה פלדת אל חלד המורכבת משילוב של ברזל וכרום. זוהי מתכת שעיקר השימוש בה בתעשייה נובע מהעובדה שהיא עטופה

קרא עוד »
שלח הודעה
1
היי,כאן שימי :)
צריך עזרה בוואצפ ?
אני זמין לעזור לך שלח לי הודעה ונדבר :)