חיתוך לייזר » סוגי חיתוך וחריטה בלייזר » מתי כדאי לבחור בהדפסה ומתי בחריטה על מוצרים ממותגים?

מתי כדאי לבחור בהדפסה ומתי בחריטה על מוצרים ממותגים?

עודכן לאחרונה

לכל ארגון או בית עסק קיים צורך להפעיל מערך קד"מ (קידום מכירות) לטובת הלקוחות שלו ולעתים גם לטובת הספקים או עסקים שותפים.

האזינו לכתבה

מערך זה משתמש פעמים רבות במוצרים ממותגים הנושאים את הסממנים הבולטים של העסק, במטרה להפוך את המוצר למזוהה איתו. אז מתי צריך לבחור בהדפסה ומתי בחריטה על מוצר ממותג לטובת הקד"מ? כאן תמצאו את התשובה:

הדפסה וחריטה – כלי המיתוג האידיאליים לעסקים

טכנולוגיות ההדפסות והחריטה על מוצרים נחשבת למתקדמת ומהירה במיוחד. המכונות המדפיסות והחורטות פועלות בהיקפים של דקות בלבד ומפיקות תוצאה איכותית, ברמה גבוהה ומדויקת, ללא דעיכה של החריטה או ההדפסה עם הזמן. אפשר להוסיף למכלול היתרונות גם את היקפי העלויות, הנוחים לכל כיס ומתאימים לכל עסק, בכל סדר גודל.

מתי עדיף להדפיס?

הדפסה תתאים בעיקר למי שמחפש תצורה צבעונית. אם אתם רוצים להטמיע לוגו או תמונה על ספלים או מחברות ממותגות לדוגמה, הדפסה תעזור לכם "להעתיק" את התמונה המבוקשת באופן מדויק על המוצר, כך שגווני הצבע ישארו אחידים. בנוסף לכך, הדפסה על מוצרים היא אקט שמתבצע בעיקר על מוצרים "לבישים" כמו חולצות, גרביים, כובעים, מגבות ים וכד' ולכן היא תתאים למתנות קד"מ בעשרות ומאות יחידות.

מתי כדי לבחור בהדפסה ומתי בחריטה על מוצרים ממותגים

מתי עדיף לחרוט?

חריטה על מוצרים היא פעולה מעט ייחודית יותר מהדפסה. היא צורבת את החומר (מוכרח להיות קשיח, כמו עץ או מתכת), באופן שמטמיע צורה, משפט או סמל בצבעי החומר עצמם. חריטה תתאים למוצרים בעלי אורך חיים או טווח שימוש ממושך בהרבה מהכובע או תיק הפיקניק. לדוגמה עט, מגן הוקרה, מסגרת תמונה ועוד. מאחר והעלות גבוהה יותר במוצרים אלו מאשר מוצרים "שמגיעים בכמויות" כמו מחברות ממותגות להדפסה, חריטה על מוצרים תתאים בעיקר למתנות ממוקדות ואישיות.

איך להחליט מהו המוצר הממותג שמתאים לי?

כעסק, יש לכם יד חופשית להחליט מהו קו המוצרים בו תרצו להשתמש לטובת המיתוג שלכם. ועם זאת, צריך תמיד לזכור מיהו קהל היעד שלכם ולהבין מה הוא מחפש. אם יש לכם חנות צעצועים, כנראה שמחזיק מפתחות בחריטה פחות ידבר לקהל שלכם. מצד שני, מגבת לים שתחולק במתנה ללקוחות שרכשו מוצרי בריכה וים ועליה מודפס שם העסק זה בינגו. כך בהתאמה, אם יש לכם משרד ייעוץ למשכנתאות ואתם רוצים לצייד במזכרת הולמת את הלקוחות שלכם, עט עם לוגו או שם המשרד בחריטה יתאים להם הרבה יותר מאשר תחתית קפה מודפסת.

קח אותי לחנות!

שאלות נפוצות על מידע על הדפסות וחריטות על מוצרים ממותגים

במיוחד עבורכם הכנו מאמר מפורט שבו תוכלו לראות תמונות ורעיונות על מידע על הדפסות וחריטות על מוצרים ממותגים. יש לגלול למעלה בכדי לקרוא יותר על הנושא.
המחיר של מידע על הדפסות וחריטות על מוצרים ממותגים משתנה בהתאם לצרכים שלכם. ניתן לבקר בחנות האינטרנטית שלנו או לחילופין ליצור איתנו קשר ישיר לקבלת הצעת מחיר מדוייקת עבורכם.
כמובן, אנו מציעים שירות של מידע על הדפסות וחריטות על מוצרים ממותגים ובנוסף גם שירותי מיתוג לכל נושא שתחפשו, יש לבקר בחנות שלנו או ליצור איתנו קשר ישיר לקבלת הצעת מחיר וייעוץ ללא עלות.

אז מה היה לנו עד עכשיו?

להצעת מחיר על מידע על הדפסות וחריטות על מוצרים ממותגים מלא פרטים או חייג 050-9595004

מאמרים נוספים שיעניינו אתכם

שלח הודעה
1
היי,כאן שימי :)
צריך עזרה בוואצפ ?
אני זמין לעזור לך שלח לי הודעה ונדבר :)