חיתוך לייזר » סוגי חיתוך וחריטה בלייזר » מה ההבדל בין חריטת לייזר למגזר הפרטי לבין חריטת לייזר לתעשייה?

מה ההבדל בין חריטת לייזר למגזר הפרטי לבין חריטת לייזר לתעשייה?

עודכן לאחרונה

מחרטה זו מכונה שמשמשת לעיבוד שבבי, יש לה סכין חריטה ובעזרתה ניתן לעבד חומרים שונים כמו למשל עץ, מתכות ופלסטיק.

האזינו לכתבה

באמצעות החריטה מורידים עוד ועוד חומר מחומר הגלם הבסיסי על ידי פעולה סיבובית של סכין החריטה, כאשר הפעלת המחרטה יכולה להיות ידנית או ממוחשבת. למחרטות ישנם שימושים שונים, ועם הזמן הטכנולוגיה התקדמה, ומחרטות הלייזר נכנסו לתמונה תוך שמשנות את כללי המשחק לחלוטין.

חריטה בלייזר

עם השנים וכניסתן של טכנולוגיות חדישות ומתקדמות לתחומי התעשייה השונים, חריטה בלייזר או חיתוך בלייזר נכנסו לתמונה. כאן טכניקת החריטה מבוססת על מיקוד קרן לייזר ומבוצעת באופן ממוחשב. עובי החומר עליו ניתן לחרוט תלוי בעוצמתה של קרן הלייזר וביכולות המיקוד שלה. היתרון הגדול של חריטה בלייזר הוא העובדה שהחיתוך מתבצע ללא מגע או חיכוך מכני, כך שניתן לחרוט על החומר כמעט ללא הגבלה.

חריטת לייזר למגזר התעשייתי

בתעשייה חריטה משמשת לייצור רכיבים מותאמים אישית ומדויקים להפליא. אם בעבר החריטה בוצעה באופן ידני, כיום היא מבוצעת על ידי מחרטות לייזר שאלו הן מכונות גדולות וממוחשבות שפועלות ברמת דיוק גבוהה ובמהירות שיא. הפעלת המכונה דורשת הכשרה מתאימה כדי שהתוצרים יהיו כמה שיותר איכותיים. לפני פעולת החריטה עצמה יש לבצע תכנון מקדים על המחשב, כאשר החריטה עצמה ממוחשבת ומבוצעת על ידי לייזר וללא מגע יד אדם. מכונות אלו משמשות תעשיות רבות לבניית מתקנים, ייצור דגמים וחלקים, ייצור סדרות ועוד.

חריטת לייזר למגזר הפרטי וחריטת לייזר לתעשיה

חריטת לייזר למגזר הפרטי

לאורך השנים יכולות החריטה השתדרגו במידה משמעותית והטכנולוגיות הממוחשבות המתקדמות, לצד הלייזר כאמצעי חיתוך, הפכו ליותר נגישות גם לעסקים קטנים ולקוחות פרטיים. הקדמה והייצור ההמוני הובילו לירידת מחירים בתחום כך שגם בעלי עסקים קטנים או עסקים פרטיים יכולים להרשות לעצמם לקנות ציוד מתקדם. חנויות פרטיות מציעות אפשרויות חריטה על חומרים כמו עץ, נירוסטה זכוכית, פרספקס, שיש ועל מוצרים שונים שניתן לקנות כמתנות כמו למשל מחזיקי מפתחות, כלי נגינה, מסגרות לתמונות, עטים תכשיטים ואפילו על כוסות.

מה ההבדלים בין העולמות?

למרות שהבסיס של טכניקת החריטה זהה בין כל העולמות עדיין ישנם הבדלים בין המכונות שמשמשות את עולם התעשייה לבין מכונות שמשמשות עסקים קטנים יותר או אנשים פרטיים. אחד ההבדלים בא לידי ביטוי בגודל המכונות עצמן. עבור פס ייצור המוני, איכותי ומדויק חובה להשתמש במכונה מקצועית וגדולה. כמו כן לרוב בתעשיות ומפעלים מכונות חריטה מייתרות את ההון האנושי ולכן מבצעות הרבה מהפעולות בכוחות עצמן, ללא מגע יד אדם. מכונות חריטה שמיועדות לחריטה על מוצרים שונים צריכות להתאים לייעודן, ולחומר שעליו חורטות. עליהן לעשות את עבודתן ברמת דיוק אך רמת הדיוק אינה קריטית, כמו שקורה בייצור רכיבים שחייבים להיות מדויקים עד לרמת המילימטר הכי קטן. בשני המקרים לפעולת החריטה קודמת הוראה ממוחשבת, אך בתעשיות השונות מעצבים רכיבים מורכבים בעוד שבחריטה על מוצרים חורטים תמונות או משפטים כך שלא נדרש תכנון מקדים כל כך מעמיק.

לסיכום: היות ומכונות החריטה בלייזר מגיעות במגוון גדלים ומתאימות למנעד רחב של שימושים מומלץ להתייעץ עם החברה ממנה קונים כדי שתעזור לכם לבחור את הסוג המותאם ביותר לצרכי השימוש.

קח אותי לחנות!

שאלות נפוצות על ההבדל בין חריטת לייזר למגזר הפרטי לבין חריטת לייזר לתעשייה

במיוחד עבורכם הכנו מאמר מפורט שבו תוכלו לראות תמונות ורעיונות על ההבדל בין חריטת לייזר למגזר הפרטי לבין חריטת לייזר לתעשייה. יש לגלול למעלה בכדי לקרוא יותר על הנושא.
המחיר של ההבדל בין חריטת לייזר למגזר הפרטי לבין חריטת לייזר לתעשייה משתנה בהתאם לצרכים שלכם. ניתן לבקר בחנות האינטרנטית שלנו או לחילופין ליצור איתנו קשר ישיר לקבלת הצעת מחיר מדוייקת עבורכם.
כמובן, אנו מציעים שירות של ההבדל בין חריטת לייזר למגזר הפרטי לבין חריטת לייזר לתעשייה ובנוסף גם שירותי מיתוג לכל נושא שתחפשו, יש לבקר בחנות שלנו או ליצור איתנו קשר ישיר לקבלת הצעת מחיר וייעוץ ללא עלות.

אז מה היה לנו עד עכשיו?

להצעת מחיר על ההבדל בין חריטת לייזר למגזר הפרטי לבין חריטת לייזר לתעשייה מלא פרטים או חייג 050-9595004

מאמרים נוספים שיעניינו אתכם

שלח הודעה
1
היי,כאן שימי :)
צריך עזרה בוואצפ ?
אני זמין לעזור לך שלח לי הודעה ונדבר :)