חיתוך לייזר » סוגי חיתוך וחריטה בלייזר » כוסות עם הדפס | כוסות עם כיתוב

כוסות עם הדפס | כוסות עם כיתוב

עודכן לאחרונה
הזמנת-שירותי-חיתוך-וחריטה-בלייזר-1

אין מתנה מתוקה, מדליקה ושימושית כמו כוסות עם הדפס מיוחד. ספל מעוצב שיש עליו תמונה, משפט, מילה או הקדשה חרוטה, יכול לעבור הרבה אירועי חיים יחד עם בעליו ולספק רגעים מתוקים של נחת ושלווה.

האזינו לכתבה

חריטה על כוסות מהווה את אחת המתנות המקוריות והשימושיות ביותר למגוון מצבים, בקלות וללא מאמץ.

כוסות עם הדפס כוסות עם כיתוב

לאילו מצבים המתנה תתאים?

כוסות עם כיתוב או תמונות יתאימו לטווח רחב של אירועים ומצבים. זו יכולה להיות למשל מתנה לעובדים שתקפיץ את המורל והעשייה, או מתנה לאישה אהובה ויקרה, מתנה ליום הולדת שתהיה משולבת גם בממתקים בתוך הכוס ובלונים, מתנה למתגייסים טריים, לסבים ולסבתות שישמחו לקבל כוסות עם הדפס של תמונה משפחתית ועוד.

בחרו את סוג הכוסות

לפני שאתם ניגשים למלאכת החריטה, תצטרכו להחליט על סוג הכוס שעליה מבצעים את החריטה או ההדפסה. לשם כך, כדאי להבין מראש מה מקבלי המתנה מעדיפים לשתות. אם מדובר באנשים אניני טעם שאוהבים מסעדות וטעמים חדשים, בוודאי חריטה על כוסות יין תתאים להם במיוחד. אם מדובר במישהו מהעבודה שחוגג יום הולדת, זו הזדמנות לרכוש עבורו ספל קפה אישי משלו למהלך יום העבודה. אם מדובר בחיפוש אחר מתנת סוף שנה לגננת, הרי שכוס דקורטיבית עם חריטה של הקדשה אישית תהיה מקסימה ומקורית מאוד.

חריטה על כוסות וויסקי

כמובן שעולם החריטה לא נעצר כאן ותוכלו לבצע גם חריטה על כוסות צ'ייסר לכמה חברים יחד, חריטה על כוס בירה, על תרמוס קפה ועוד. אם אתם רוכשים כוסות עם הדפס לכמה חברים, וודאו שאתם משתמשים במשפט או בדיחה שכולכם מכירים וזו תהיה עבורכם מזכרת לכל החיים.

כוסות עם הדפס במתנה

אם יש לכם עסק או חברה ואתם מחפשים שי לחג לעובדים, זו יכולה להיות אפשרות טובה מאוד. במקרה ההפוך, אפשר לבצע חריטה על כוסות לטובת שיווק, חשיפה וקידום מכירות, כך שכוסות יחולקו ללקוחות מסוימים, למשל לאחר חתימה או פגישה מוצלחת.

כוסות עם כיתוב יכולות לאפיין בין היתר מסעדות, בתי קפה ופאבים. בעלי עסקים מהתחום שמעוניינים לשמור על אחידות ולמתג את העסק בקלות, יוכלו ליצור על כוסות המשקאות שלהם את הלוגו של המקום, או משפטים שמזוהים איתו. בנוסף, אנחנו בטוחים שאם תגרילו כוסות עם הדפס במתנה תמורת השתתפות בפעילות שמניעה מכירות, יהיו משתתפים רבים והתקהלות רבה במקום.

כוסות עם הדפס כוסות עם כיתוב

מתנה רומנטית

ספלים או כוסות עם הדפס יכולים לתפקד גם כמתנה רומנטית מאוד. אפשר לחרוט או להדפיס משפט שמביע אהבה, ציטוט או מסר שמתאים לשניכם. אפשר גם ליצור כוס עם תמונה של האהוב או האהובה שלכם בשילוב כיתוב מסוים. אפשר גם ליצור חריטה על כוסות משפחתיות עם תמונות הילדים או להדפיס תמונות נוף יפות מהחופשה האחרונה שלכם.

אתם מוזמנים לאתר שלנו לקבלת רעיונות נוספים להדפסה וחריטה על כוסות מכל הסוגים.

שאלות נפוצות על כוסות עם הדפס

במיוחד עבורכם הכנו מאמר מפורט שבו תוכלו לראות תמונות ורעיונות על כוסות עם הדפס. יש לגלול למעלה בכדי לקרוא יותר על הנושא.
המחיר של כוסות עם הדפס משתנה בהתאם לצרכים שלכם. ניתן לבקר בחנות האינטרנטית שלנו או לחילופין ליצור איתנו קשר ישיר לקבלת הצעת מחיר מדוייקת עבורכם.
כמובן, אנו מציעים שירות של כוסות עם הדפס ובנוסף גם שירותי מיתוג לכל נושא שתחפשו, יש לבקר בחנות שלנו או ליצור איתנו קשר ישיר לקבלת הצעת מחיר וייעוץ ללא עלות.

אז מה היה לנו עד עכשיו?

להצעת מחיר על כוסות עם הדפס מלא פרטים או חייג 050-9595004

מאמרים נוספים שיעניינו אתכם

שלח הודעה
1
היי,כאן שימי :)
צריך עזרה בוואצפ ?
אני זמין לעזור לך שלח לי הודעה ונדבר :)