חיתוך לייזר » רעיונות למתנות » הדפסת תמונה על עץ – איך זה מתבצע?

הדפסת תמונה על עץ – איך זה מתבצע?

עודכן לאחרונה

מתנה מקסימה ומרגשת

מחפשים מתנה מקסימה ומרגשת?
הדפסת תמונה על קנבס או על בלוק עץ היא רעיון מופלא למתנה מרגשת שיכולה לעשות לקרובים אליכם הרבה שמח על הלב.

האזינו לכתבה

את בלוק העץ הקרובים אליכם יוכלו להניח על השידה לצד המיטה, בשולחן העבודה במשרד שלהם ואפילו בסלון הבית. כך יוכלו לחשוב עליכם בכל פעם שיתגעגעו ולהנות מזיכרון מקסים שהיה לשניכם ביחד. בשביל לעשות לכם קצת סדר, חשבנו לספר לכם על התהליך המיוחד שמלווה כל יצירה של תמונה. אז איך זה קורה?

נבחר את גודל הבלוק

לפני שנתחיל בתהליך, נבחר בגודל בלוק העץ הרצוי. קיימות כיום אפשרויות שונות, שנעות בין סנטימטרים בודדים לכל צלע עד לכמה עשרות. את גודל הבלוק חשוב שתבחרו לפי השימוש שאתם חושבים שייעשה בו – לשידת לילה קטנה אין צורך בבלוק עץ גדול ולפעמים, דווקא בלוק קטן יוכל לעשות את העבודה.

תבחרו בתמונה הרצויה

התמונה הרצויה בה תבחרו צריכה להיות באיכות גבוהה. יכול להיות מדובר בתמונה שלכם עם אדם קרוב, בסצנה מיוחדת מסרט ואפילו בתמונה של חיית מחמד של האדם האהוב – כל עוד מדובר בתמונה שתעשה לאדם הקרוב אליכם שמח על הלב, כנראה שבחרתם נכון.

נצפה את צד התמונה בדף למינציה

לאחר שבחרתם את התמונה ואת גודל הבלוק, נתחיל בעבודה. ראשית, ניקח את בלוק העץ ונצפה אותו בדף למינציה. באמצעות מכבש נצרוב את דף הלמינציה לבלוק העץ. כך התמונה תקבל מראה נוצץ וברקתי והבלוק לא יפגום באיכות שלה. לאחר מכן, נחתוך באמצעות סכין יפנית את שיירי הדף עד לגימור מושלם.

נצפה את הבלוק בתמונה

לאחר שצרבנו את דף הלמינציה על בלוק העץ באמצעות המכבש, כל מה שנשאר לנו לעשות עכשיו זה לצפות את שכבת הלמינציה בתמונה. נדפיס את התמונה על דף באמצעות דיו סובלימציה (שמשמש גם להדפסים על חולצות), נמקם אותה מעל הבלוק ונצרוב אותה עליו באמצעות המכבש. לאחר מכן, הבלוק שלכם מוכן וכל מה שנשאר לעשות זה רק לחכות שהמוצר קצת יתקרר.

למי נביא תמונה על בלוק עץ?

התמונה על בלוק עץ היא מתנה מרגשת שיכולה לעשות שמח לאנשים האהובים עליכם. האדם שישמח מתמונה על עץ הוא לרוב אדם נוסטלגי וחם שישמח ממחווה מקסימה שתעשו עבורו. את המתנה תוכלו להביא לבת הזוג המקסימה שלכם, לאמא אהובה ואפילו לאחד החברים או הילדים.

הדפסת תמונה על עץ איך זה מתבצע

רק נשאר להזמין!

עכשיו כשאתם מכירים קצת יותר מקרוב את התהליך, כל מה שנשאר לכם לעשות זה להזמין תמונה על בלוק לאדם הקרוב אליכם. בחרו את התמונה המרגשת ביותר וצרפו למתנה שלכם גם ברכה אישית מהלב. מאחלים לכם הרבה בהצלחה ובטוחים שתבחרו נכון!

שאלות נפוצות על הדפסת תמונה על עץ

במיוחד עבורכם הכנו מאמר מפורט שבו תוכלו לראות תמונות ורעיונות על הדפסת תמונה על עץ. יש לגלול למעלה בכדי לקרוא יותר על הנושא.
המחיר של הדפסת תמונה על עץ משתנה בהתאם לצרכים שלכם. ניתן לבקר בחנות האינטרנטית שלנו או לחילופין ליצור איתנו קשר ישיר לקבלת הצעת מחיר מדוייקת עבורכם.
כמובן, אנו מציעים שירות של הדפסת תמונה על עץ ובנוסף גם שירותי מיתוג לכל נושא שתחפשו, יש לבקר בחנות שלנו או ליצור איתנו קשר ישיר לקבלת הצעת מחיר וייעוץ ללא עלות.

אז מה היה לנו עד עכשיו?

להצעת מחיר על הדפסת תמונה על עץ מלא פרטים או חייג 050-9595004

מאמרים נוספים שיעניינו אתכם

חריטה בלייזר על נירוסטה ופלדת אל חלד

חריטה בלייזר על נירוסטה

על הנירוסטה והשימושים בתעשיה הנירוסטה היא למעשה פלדת אל חלד המורכבת משילוב של ברזל וכרום. זוהי מתכת שעיקר השימוש בה בתעשייה נובע מהעובדה שהיא עטופה

קרא עוד »
חיתוך אותיות בלייזר

חיתוך אותיות בלייזר

נדמה כי חיתוך אותיות בלייזר הפך להיות נפוץ מאוד בשוק, והחל לעקוף בסיבוב את שיטות החיתוך המסורתיות. מה ניתן להפיק באמצעות חיתוך אותיות ? השימושים

קרא עוד »
שלח הודעה
1
היי,כאן שימי :)
צריך עזרה בוואצפ ?
אני זמין לעזור לך שלח לי הודעה ונדבר :)