חיתוך לייזר » סוגי חיתוך וחריטה בלייזר » חריטת תמונה של הכלב שלכם

חריטת תמונה של הכלב שלכם

עודכן לאחרונה

אחת הדרכים המקוריות עבור בעלי כלבים להנציח את כלבם, בין אם במהלך ימי חייו ובין אם לאחר פטירתו, היא באמצעות חריטת תמונתו על מצע מתכתי.

האזינו לכתבה

חריטת התמונה בלייזר יכולה להיעשות על מגוון רחב של אביזרים העשויים מתכת, בהתאם למטרת יצירת התמונה החרוטה.

חריטת תמונה של הכלב שלכם

חריטת תמונה בטכנולוגיה מתקדמת

אם בעבר חריטת דימוי מורכב על גבי מתכת הייתה נעשית באופן ידני ובעלות גבוהה, כיום ניתן באמצעות טכנולוגיית מחשב מתקדמת, לחרוט תמונה דיגיטלית על גבי מצע מתכת בתוך זמן קצר וברמת דיוק וגימור גבוהים במיוחד. על ידי כך, כל אדם שברשותו כלב קטן וחמוד, יכול לחרוט את תמונת כלבו על מגוון מצעי מתכת.

חריטת תמונה על תליון

חריטת התמונה של הכלב שלכם ניתנת לביצוע על גבי תליון מתכתי. בין אם יש לכם כלב קטן וחמוד ובין אם אתם מחזיקים בכלב גדול, ניתן לעשות שימוש בכל תמונה מצולמת של הכלב בה הוא מופיע בצורה ברורה, ולחרוט אותה על גבי תליון. את התליון ניתן לענוד באמצעות הצמדתו לשרשרת או צמיד.

חריטת תמונה על שלט הכניסה לבית

אפשרות נוספת לחריטת התמונה של הכלב שלכם וביטוי הקשר שלו לבני המשפחה, היא על ידי חריטת תמונתו על גבי שלט הכניסה אל הבית. בנוסף, מי שמחזיק בכלב המוגדר מסוכן על פי החוק ונדרש לציין זאת בשלט הכניסה לבית, יכול לחרוט על גבי השלט את תמונתו של הכלב.

חריטת תמונה על צלחת האוכל של הכלב

דרך מקורית לעיצוב קערת המזון של הכלב, היא על ידי חריטת תמונת הכלב על גביה.  לשם כך, יש צורך בקערה העשויה מתכת אשר תהווה מצע הניתן לחריטה. יחד עם זאת, באפשרותו של מי שקערת המזון של כלבו עשויה מפלסטיק, לחרוט את תמונתו על לוח מתכת קטן ולהדביקו באמצעות דבק ייעודי אל קערת הפלסטיק של הכלב.

חריטת תמונה על מחזיק מפתחות

מי שקשור אל כלבו ונתקף געגועים בעת שהיה בנפרד ממנו, ימצא נחמה בחריטת תמונה של כלבו על גבי מחזיק מפתחות. מאחר שצרור המפתחות הוא חפץ המצוי ברשות הבעלים מדי יום, חריטת תמונה על גבי מחזיק מפתחות היא מתנה מושלמת שתסייע לו לחוש קרוב אל כלבו בכל עת.  

חריטת תמונה של הכלב שלכם

חריטת תמונה על גבי מגן זיכרון לאחר פטירת הכלב

ישנם בעלי כלבים אשר חפצים בהנצחת כלבם האהוב לאחר פטירתו. מי שבוחר לקבור את כלבו באחד מבתי הקברות הייעודיים לחיות מחמד אשר פזורים ברחבי הארץ, יכול לחרוט את תמונתו על גבי מגן מתכת ולהצמיד את מגן המתכת אל מצבת קברו של כלבו המנוח. 

חריטת תמונה – מתנה מושלמת לבעלי כלבים

חריטת תמונת הכלב שלכם היא פעולה קלה לביצוע הודות לטכנולוגיית מחשב מתקדמת המצויה בידי מגוון בתי עסק המציעים שירות זה, בין בהגעה פיזית לבית העסק ובין באמצעות שליחת התמונה לבית העסק באופן מקוון וקבלת החריטה באמצעות שליח. חריטת תמונה של כלב היא מתנה מושלמת עבור בעלי כלבים מכל הסוגים והגדלים.

שאלות נפוצות על תמונת כלב חרוטה

במיוחד עבורכם הכנו מאמר מפורט שבו תוכלו לראות תמונות ורעיונות על תמונת כלב חרוטה. יש לגלול למעלה בכדי לקרוא יותר על הנושא.
המחיר של תמונת כלב חרוטה משתנה בהתאם לצרכים שלכם. ניתן לבקר בחנות האינטרנטית שלנו או לחילופין ליצור איתנו קשר ישיר לקבלת הצעת מחיר מדוייקת עבורכם.
כמובן, אנו מציעים שירות של תמונת כלב חרוטה ובנוסף גם שירותי מיתוג לכל נושא שתחפשו, יש לבקר בחנות שלנו או ליצור איתנו קשר ישיר לקבלת הצעת מחיר וייעוץ ללא עלות.

אז מה היה לנו עד עכשיו?

להצעת מחיר על תמונת כלב חרוטה מלא פרטים או חייג 050-9595004

מאמרים נוספים שיעניינו אתכם

חריטה על קערה

חריטה על קערה בלייזר

הקדמה חריטה בלייזר היא תהליך מדהים שמאפשר להוסיף ערך ואישיות לקערות באופן ייחודי. באמצעות טכנולוגיית הלייזר, ניתן לחרוט תמונות, טקסטים ועיצובים מותאמים אישית על משטח

קרא עוד »
שלח הודעה
1
היי,כאן שימי :)
צריך עזרה בוואצפ ?
אני זמין לעזור לך שלח לי הודעה ונדבר :)