חיתוך לייזר » סוגי חיתוך וחריטה בלייזר » לחרוט על עץ – על אילו מוצרים זה אפשרי?

לחרוט על עץ – על אילו מוצרים זה אפשרי?

עודכן לאחרונה
הזמנת-שירותי-חיתוך-וחריטה-בלייזר-1

דוגמאות לצריבה על עץ בלייזר

יש לכם מוצר מעץ ואתם רוצים לשדרג את המראה שלו? רכשתם מתנה מעץ למישהו קרוב ואתם רוצים ליישם עליה הקדשה מיוחדת? חריטה על עץ

האזינו לכתבה

תספק לכם עולם שלם של פתרונות למתנות ולכל מטרה וצורך. הצריבה בעץ מפיקה תוצאה מדויקת לחלוטין ותהפוך את הפריט משגרתי למלהיב יותר וכמובן אישי, מפתיע ומרגש. לפניכם 4 דוגמאות לצריבה על עץ בלייזר:

לחרוט על עץ - על אילו מוצרים זה אפשרי

חריטה על כלי עבודה מעץ

אחת המתנות היפות, השימושיות והאישיות ביותר שניתן להעניק היא כלי עבודה מעץ שיש עליו כיתוב או הקדשה מיוחדים. אנשים שאוהבים את עולם השיפוצים וה"עשה זאת בעצמך" או שעובדים בעבודות כאלה ברמה מקצועית, תמיד ייהנו לקבל כלי עבודה חדש. הם ייהנו על אחת כמה וכמה אם תבצעו חריטה בלייזר על עץ הכלי כמו ידית הפטיש או הגרזן, אפילו על כלי עבודה קלאסי שהשגתם עבורם רק לשם היופי.

על הכלי תוכלו לשלב חריטה על עץ cnc של משפטים מעולם העבודה, ציטוטים שרלוונטיים לתחום המקצועי ואפילו לאחל דבר מה לסיום או התחלת תקופת השיפוצים או הפרויקט.

חריטה על מגן

מגנים נחשבים בעולם העבודה כסמל להוקרה והערכה ולכן נוהגים להעניק אותם לרגל פרישת עובד מהעבודה, במעמד עובד מצטיין, כמעמד שולחני למנכ"ל או המנהל. גם בצבא נוהגים לבצע חריטה על מגן של הקדשה מיוחדת, מה שמוסיף כבוד רב לחייל ומעצים אותו.

מתנה-מגן-בהקדשה-אישית

חריטה בלייזר על עץ המגן לרוב תהיה של מלל אישי. אפשר לשלב ברכה במילים חופשיות ואישיות, ציטוטים של אישיים מסוימים ואפילו לכתוב הקדשה בשם צוות העובדים, המחלקה או מספר מנהלים יחד. תוכלו לבצע את החריטה בצבע בולט כמו זהב, כך שהיא תשתלב באופן בולט ומסוגנן יותר על משטח העץ.

חריטה על כלי נגינה

אם אתם מכירים מישהו שמנגן על תופים או כלי הקשה שונים, גיטרה קלאסית, או אפילו מישהו שיש לו פסנתר עץ בבית – תוכלו לבצע עבורו חריטה אישית ייחודית לפריט, רגע לפני שתשלחו אליו את המתנה המרגשת. חריטה על כלי נגינה מסוגלת להפוך כל נגן חובב ומקצועי למאושר עד הגג, משום שהיא מחזקת את הקשר בין הנגן לכלי ומעצימה את היחס אליו. ניתן לבצע חריטה על מקלות תופים של משפט מסוים או ציטוט משיר עם משמעות מיוחדת, לחרוט מילה או תאריך מיוחדים על הפסנתר ולהעצים את התחושה לגביו, לחרוט על כלי מיתר ונשיפה בדמות קווים וצורות מעניינות, להוסיף ברכה אישית ועוד.

חריטה על יוקלילי-2

חריטה על מתנות מעץ

חריטה על מתנות כמו שלט לחצר מעץ, משחקים מעץ או חידות עץ, אלמנטים מקושטים, קוביות עץ, קופסאות ותיבות תהפוך כל פריט מבנאלי למקורי במיוחד. ברעיון תוכלו להשתמש כשאתם מחפשים מתנה יצירתית במיוחד המורכבת ממספר אלמנטים וכך להפוך את הצריבה על עץ בלייזר למשהו שמעורר השפעה חיובית על המתנה, גורם לה להיות יפה, מושכת ומעניינת בהרבה.

לחרוט על עץ באילו מוצרים זה מתאפשר
קח אותי לחנות!

שאלות נפוצות על מוצרים לחריטה על עץ

במיוחד עבורכם הכנו מאמר מפורט שבו תוכלו לראות תמונות ורעיונות על מוצרים לחריטה על עץ. יש לגלול למעלה בכדי לקרוא יותר על הנושא.
המחיר של מוצרים לחריטה על עץ משתנה בהתאם לצרכים שלכם. ניתן לבקר בחנות האינטרנטית שלנו או לחילופין ליצור איתנו קשר ישיר לקבלת הצעת מחיר מדוייקת עבורכם.
כמובן, אנו מציעים שירות של מוצרים לחריטה על עץ ובנוסף גם שירותי מיתוג לכל נושא שתחפשו, יש לבקר בחנות שלנו או ליצור איתנו קשר ישיר לקבלת הצעת מחיר וייעוץ ללא עלות.

אז מה היה לנו עד עכשיו?

להצעת מחיר על מוצרים לחריטה על עץ מלא פרטים או חייג 050-9595004

מאמרים נוספים שיעניינו אתכם

חריטה בלייזר על עטים

חריטה בלייזר על עטים

כשמחפשים מתנה לקידום מכירות, עטים ממותגים יכולים להיות האופציה המושלמת עבור בית העסק המזמין אותם. זה נובע למעשה מכמה יתרונות עיקריים. היתרונות בחריטה על עטים

קרא עוד »
שלח הודעה
1
היי,כאן שימי :)
צריך עזרה בוואצפ ?
אני זמין לעזור לך שלח לי הודעה ונדבר :)