חיתוך לייזר » סוגי חיתוך וחריטה בלייזר » צריבה אומנותית על עץ

צריבה אומנותית על עץ

עודכן לאחרונה
הזמנת-שירותי-חיתוך-וחריטה-בלייזר-1

צריבה אומנותית על עץ פתחה עולם רחב של אפשרויות.
למעשה הצריבה (או בשמה הלועזי פירוגרפיה) היא טכניקה מסורתית של ציור באמצעות אש על גבי משטח עץ או משטחים אחרים כמו עור או פרספקס.

האזינו לכתבה

איך תהליך הצריבה מתבצע ?

בכדי לבצע צריבה על עץ צריך כמובן מיכשור מתאים שדורש השקעה של עשרות אלפי ומאות אלפי שקלים כך שזהו לא עסק זול, אך יכול להיות משתלם במיוחד.
כיום עם התקדמות הטכנולוגיה ישנה יותר מודעות להתאמה אישית של מוצרים, כך שיותר ויותר אנשים מעזים לנסות ולדרוש מוצרים עם ציור אישי שהם בוחרים, מתנות עם תמונה אישית של בן הזוג ועוד המון.
בעקבות זאת הביקוש לצריבה אומנותית עלה בכל החומרים ובייחוד בעץ שכן בצריבה מסוג כזה יש לנו את האפשרות לענות על צרכיהם השונים והאישיים של לקוחות עסקיים בכלל ופרטיים בפרט.

דורש ידע ומקצוענות

צריבה אומנותית על עץ היא תחום שמבוסס על דיוק ומקצוענות. ולכן, אם אתם שואלים אותנו מומלץ שלא לגשת לאיש מקצוע שאתם לא סומכים עליו. בחרו בגורם מוסמך ומקצועי, בעל קהל לקוחות עבר מרוצים ומוניטין חיובי שיוכל לאפשר לכם להבין את מידת איכות התוצר שאתם עתידים לקבל. רמת הדיוק הנדרשת בביצוע העבודה היא גבוהה ויכולה לבוא לידי ביטוי בתחושה התלת מימדית שהצריבה תקנה למוצר.

לדוגמא, נוכל לבצע צריבה על מגן עץ טלפון בין אם מדובר בתמונה ובין אם מדובר במשפט מסויים שהלקוח בחר ובאמצעות העומקים השונים שנוצרים והבדלי הגבהים נוצרת אשליה של תמונה על גבי העץ.
הטכניקה הזו דורשת התמחות וניסיון כדי ללמוד איך העץ מגיב לחוזקים השונים של הלייזר ולמהירות שאנחנו בוחרים, ולכן, גורם שלא צבר די ניסיון בנושא יכול ליפול בנקודות קריטיות שיכולות פגוע בתוצר המוגמר.

צריבה אומנותית על עץ

ככל שעוצמת הלייזר תהיה יותר גבוהה כך הצריבה תהא יותר חזקה וברורה עד לגבול מסויים שבו החומר יתחיל להישרף, ולכן צריך לדעת גם לשחק עם המהירות שבה הלייזר זז.
אך ישנם עוד פרמטרים שונים שיכולים לסבך את העבודה, כמו סוג העץ והגוון שלו.
ישנם עצים בהירים יותר שאליהם לא נדרשת עוצמה גדולה מדי מאחר והתוצאה של הצריבה נמדדת בהבדלים בין הגוון המקורי של העץ לבין הגוון שנוצר בעקבות תהליך הצריבה האומנותית.

תהליך הצריבה ייצור גוונים כהים יותר ויגלף את העץ לפי המודל שבחרנו להפעיל במכונה (הוקטור).
כך למעשה, אם נרצה לצרוב על סוג עץ כהה יותר כנראה שתידרש יותר עוצמה בכדי להשיג תוצאה ברורה אבל לרוב נעדיף סוג עץ בהיר יותר בכדי לא להסתבך.
יחד עם זאת ניתן לבצע גם צריבה על חומרים נוספים כמו עור או נייר, אך חשוב לשים לב לכמה פרמטרים גם בנושא זה.

למה אנחנו בכלל צריכים צריבה על עץ?

כל צריבה, גם כזו בעלת דפוס פשוט יכולה לשדרג משמעותית את מוצר העץ אותו התבקשנו לקשט. מדובר באמצעי קישוט מלהיב ומיוחד שיכול להוסיף ייחודיות, אלגנטיות ויוקרה מלהיבה למוצר האישי שלכם. כיום עולם הצריבה על עץ נעשה פופולארי יותר ויותר ולכן, זה לא באמת מפתיע שמדובר בתחום עולה. אז על מה בכלל שווה לצרוב?

על כלי הנגינה האהוב שלנו

זה לא סוד שכלי הנגינה שלנו יכולים להפוך את החלומות הכי פרועים שלנו למציאות: הם מאפשרים לנו להיות גיטריסטים מחוננים, להנות ממקצבי תופים מטורפים ואפילו סתם ליצור נעימות מקסימות במפוחית. כיום, באמצעות טכניקה מתקדמת, תוכלו לצרוב על כלי הנגינה האהובים שלכם והעזרים שלהם כל מה שרק יעלה לכם לראש! החל מהשם האישי שלכם ועד למשפט שמעורר בכם כל פעם השראה. והדבר הכיף באמת? לא תוכלו למצוא כלי נגינה כמו שלכם בכל העולם.

חריטה על יוקלילי-2

מחזיק מפתחות לאדם שאנחנו אוהבים

אם אתם מחפשים דרך מיוחדת להפתיע אדם אהוב, כנראה שעלה לכם לראש הרעיון לפנק אותו במתנה מפתיעה. אם אתם מחפשים מתנה שימושית, פרקטית ואישית במיוחד – יכול להיות שמחזיק מפתחות עם צריבה בהתאמה אישית היא האפשרות האידיאלית עבורכם. את מחזיק המפתחות תוכלו לקשט בהקדשה אישית מרגשת, בתמונה מרגע מיוחד ואפילו בשילוב שמותיכם עם שמו של מקבל המתנה. מדובר בדרך מיוחדת להביע את החיבה הרבה שאתם רוחשים לו ולאפשר לו להרגיש אתכם קרוב גם כשאתם רחוקים – בין אם מדובר באמא, בת הזוג או הסבא הקרוב שלכם, תהיו בטוחים שהם יתרגשו.

מחזיק-מפתחות-עם-תמונה-לזוגות

פותחן בירה יוקרתי

ערב חגיגי אמיתי יפתח בבקבוק בירה קרירה וצוננת. אבל השאלה היא, מה יהיה הפותחן המושלם? אם אתם מחפשים דרך מיוחדת לשדרג את חוויית השתייה שלכם, יכול להיות ששווה לכם לשקול לפרגן לעצמכם בפותחן בירה יוקרתי עם צריבה אישית. את הפותחן תוכלו לקשט בציטוט מעורר השראה, משפט שקשור למשקאות חריפים ואפילו סתם השם הפרטי שלכם. טיפ שלנו – מדובר באחלה מתנה לחבר קרוב, תשקלו את זה.

פותחן בירה מעץ עם חריטה אישית

מסגרת לתמונה

תמונות הן ללא ספק דרך מצוינת לשמר את הזיכרונות המתוקים ביותר שעברנו: החל מנסיעה משפחתית מוצלחת ליעד אקזוטי, יום הולדת של הקטן וחגיגת יום הנישואין שלכם ועד לתמונות מצחיקות ממסיבת הרווקות ויום החתונה המיוחד. תמונה מיוחדת ניתן לאדם שקרוב אלינו שהיינו רוצים לשמח או להפתיע ביום החגיגי שלו. מסגרת עץ יוקרתית שמקושטת בצריבה של הקדשה אישית, ציור או קישוט יכולה לגמרי לשדרג את התמונה המיוחדת ולהפוך את המתנה שלכם לייחודית עוד יותר.

מנורת לילה מתנה ליום האהבה מתנה לגבר שיש לו הכל מסגרת לד-3

לוח שש בש

אם אתם ישראלים אמיתיים, כנראה שאתם אוהבים לשחק שש בש. לכבוד יום ההולדת של החבר הכי טוב שלכם, אחד ההורים או הסבא האהוב שלכם – יכול להיות ששווה לכם לשקול להביא להם במתנה את המוצר המיוחד הזה. את לוח השש בש תוכלו לעצב עם הקדשה אישית, ראשי התיבות של מקבל המתנה, משפט מעורר השראה או ציטוט מצחיק שנוגע לקוביות המשחק. מדובר בדרך מופלאה להביע היכרות מעמיקה עם האדם הקרוב אליכם – תהיו בטוחים שתצליחו לרגש. ועוד…

חריטה-על-לוח-שש-בש

בתכלס, אנחנו לגמרי פתוחים לרעיונות. נוסף על המוצרים המיוחדים שאנחנו מציעים לצריבה נשמח לשמוע מכם רעיונות או בקשות למוצרים נוספים ונשתף פעולה ככל הניתן. אז איך אתם מתכננים להפתיע אותנו?

ומה עם צריבה על עור?

אם אנחנו מבצעים חריטה על עור, חשוב לוודא שהוא עור אמיתי ולא מזוייף מאחר ועור לא אמיתי פולט כימיקלים רעילים שיכולים לפגוע בנשימה שלנו בעת פליטת הגזים.
בצריבה על נייר כמובן גם כן אפשר להשיג תוצאות מדהימות ויש ניירות מיוחדים במיוחד למטרה הזו כמו נייר אקוורל כבד.

זיכרו שבתהליך הצריבה תמיד נפלטים גזים כתוצאה מהפרדת המולקולות שהלייזר גורם, אומנם לא כולם רעילים אף פעם לא מומלץ לשאוף את הגזים שנוצרים כתוצאה מהתהליך ולכן חשוב מאוד לא לשהות באזור שבו נפלטים הגזים.

חריטה על עור מאפשרת לנו להנות ממוצר יוקרתי ומיוחד במינו. אם אתם שואלים אותנו – הדרך הכי מיוחדת לנצל את האפשרות הזאת תהיה לעצב ארנק יוקרתי ומלהיב. על הארנק תוכלו לצרוב הקדשה אישית, תמונה או סתם ציטוט שאהבתם – כל עוד מדובר בארנק ייחודי, כנראה שעשיתם את הבחירה העיצובית הנכונה.

אז למה אתם מחכים?

אצלנו בחלום חרוט מגוון רחב של מוצרים שרק מחכים שנצרוב עליהם כל רעיון או חזון שעולה לכם לראש. אנחנו מזמינים אתכם להיכנס לאתר שלנו, להתרשם ממגוון המוצרים האדיר וליצור איתנו קשר עוד היום. תתייעצו עם הקרובים אליכם בנוגע לעיצוב המושלם, תתהו בינכם לבין עצמכם ואפילו תרימו טלפון – נשמח לעזור לכם ולייעץ. שיהיה לכם המון בהצלחה!

קח אותי לחנות!

שאלות נפוצות על צריבה אומנותית על עץ

במיוחד עבורכם הכנו מאמר מפורט שבו תוכלו לראות תמונות ורעיונות על צריבה אומנותית על עץ. יש לגלול למעלה בכדי לקרוא יותר על הנושא.
המחיר של צריבה אומנותית על עץ משתנה בהתאם לצרכים שלכם. ניתן לבקר בחנות האינטרנטית שלנו או לחילופין ליצור איתנו קשר ישיר לקבלת הצעת מחיר מדוייקת עבורכם.
כמובן, אנו מציעים שירות של צריבה אומנותית על עץ ובנוסף גם שירותי מיתוג לכל נושא שתחפשו, יש לבקר בחנות שלנו או ליצור איתנו קשר ישיר לקבלת הצעת מחיר וייעוץ ללא עלות.

אז מה היה לנו עד עכשיו?

להצעת מחיר על צריבה אומנותית על עץ מלא פרטים או חייג 050-9595004

מאמרים נוספים שיעניינו אתכם

חריטה על ביצים המדרריך המלא

חריטה על ביצים – המדריך המלא

אחת האומנויות המרתקות והמדויקות ביותר היא חריטה על ביצים. מדובר באומנות שאפשר לראות אותה במצבים או סיטואציות מגוונים וגם באירועים דתיים. הנוצרים נוהגים לצייר ולחרוט

קרא עוד »
חריטה בלייזר על עטים

חריטה בלייזר על עטים

כשמחפשים מתנה לקידום מכירות, עטים ממותגים יכולים להיות האופציה המושלמת עבור בית העסק המזמין אותם. זה נובע למעשה מכמה יתרונות עיקריים. היתרונות בחריטה על עטים

קרא עוד »
שלח הודעה
1
היי,כאן שימי :)
צריך עזרה בוואצפ ?
אני זמין לעזור לך שלח לי הודעה ונדבר :)