חיתוך לייזר » סוגי חיתוך וחריטה בלייזר » חריטה על כוסות זכוכית | כוסות יין עם שמות וחריטה

חריטה על כוסות זכוכית | כוסות יין עם שמות וחריטה

עודכן לאחרונה
הזמנת-שירותי-חיתוך-וחריטה-בלייזר-1

משמשות אותנו בכל מקום

לכל אחד מאיתנו יש כנראה כוס שהוא אוהב במיוחד – יכול להיות מדובר בספל, כוס יין שמשמשת אותו בשגרה ואפילו כוס זכוכית אבל דבר אחד ברור, אי אפשר לפתוח או לסגור בלעדיה את היום. הכוס הנכונה מלווה אותנו בשגרה היומיומית ברגעים הקטנים והגדולים כאחד – כשאנחנו פותחים את הבוקר עם כוס קפה מפנקת או לחילופין, כשאנחנו יושבים עם קרובי המשפחה האהובים שלנו בארוחת שישי ושותים יין.

ובדיוק מהסיבה הזו, כוסות זכוכית וכוסות יין הן תמיד מתנות שמתקבלות בסבר פנים יפות.
חריטה על כוס זכוכית מצד אחד הן מעניקות תחושה של יוקרתיות לצד מחיר נוח לכל כיס, ומצד שני הן מוסיפות אלמנט ייחודי לעיצוב הבית ובפרט, גם לעיצוב המטבח.

האזינו לכתבה
חריטה על כוסות זכוכית

1. מתנה אישית ומיוחדת

בחירה של מתנה אישית מהלב לאדם שאנחנו אוהבים היא במקרים רבים עניין מורכב עבור רבים מאיתנו. ישנה חשיבות לבחירה של מתנה אישית, מקורית ומיוחדת, שתשמח את מקבל המתנה ותגרום לו להרגיש נאהב כמו שמרגיש לו. כוס אמנם היא לא בהכרח מתנה אישית, אבל כוס עם חריטה כאשר היא ניתנת בהקשר הנכון יכולה לשמח, להצחיק ואפילו לרגש. תוכלו להעניק כוס יין עם הקדשה לבת הזוג שלכם שנהנת מהטיפה המרה, כוס זכוכית שקופה עבור חובב הקפה במשרד שלא מצליח להעביר את היום בלעדיו ואפילו – כוס צ'ייסרים לחבר שלכם שלא יפסיק לחגוג כנראה אף פעם. 

2. שימושית במיוחד

לעומת מתנה חולפת כמו זר פרחים או שוקולדים ומתנות שיושבות בפינת הבית ללא כל שימוש, כוסות עם חריטה הן מתנה פרקטית ונוחה במיוחד. לכל אחד מאיתנו יש את הכוס האהובה שמלווה אותו בשגרה, ועם הבחירה הנכונה – יכול להיות שהכוס שתרכשו תהיה הבאה עבור האדם הקרוב אליכם.

3. מגוון עשיר של אפשרויות

אצלנו ב"חלום חרוט" תוכלו להנות ממגוון עשיר של כוסות עליהן ניתן לחרוט, שמתאימות לכל הקשר ואירוע – החל מכוסות קטנות לקפה שחור או כוס זכוכית שקופות לנמס, ועד לכוסות לשתיית הטיפה המרה בהן כוסות יין, כוסות קידוש, כוסות צ'ייסר, כוסות הייבול וכמובן, כוסות יין. באופן כזה תוכלו להיות בטוחים שתמצאו את הכוס המושלמת עבורכם. 

מתי נעניק כוס עם חריטה אישית?

1. בשביל אדם קרוב שאנחנו אוהבים

יתרה מכך, כשאנחנו רוצים לבצע חריטה על כוסות זכוכית, או חריטה על כוסות יין אנחנו פותחים את האופציה להעניק אותן כמתנה למגוון אנשים ומגוון אירועים שונים.
באמצעות חריטה בלייזר נוכל להוסיף את המשפט שאנו רוצים להקדיש לאותו אדם, בין אם מדובר במתנה ליום הולדת ובין אם מדובר במתנה לחבר לעבודה. מדובר במתנה מקורית ומקסימה שתשמש את האדם הקרוב אלינו ותעשה לו שמח לעוד הרבה זמן – רק אל תשכחו לכתוב ברכה אישית מהלב!

2. גם כאמצעי מיתוגי

כמו כן, במידה ומדובר כאן על מתנות ממותגות לעובדים כמו כוס יין עם חריטה עם האפשרות להוסיף לוגו על גבי הכוס או כוסות עם חריטה וציור מסויים בכדי לעורר את המודעות של החברה, לצד הענקת מתנה שימושית שתשרת את העובד בחיי היום-יום.
החריטה שמתבצעת בכוסות עם חריטה בלייזר מגלפת את השכבה העליונה של הזכוכית ומעניקה מראה לבן ויוקרתי לכיתוב המשתקף עם הזכוכית. את הכוס המיוחדת תוכלו להעניק לעובדי החברה לכבוד מועד חגיגי ומיוחד, או סתם ככה בשגרה. מדובר במתנה שימושית במיוחד שתעשה שמח לעובדי החברה וכנראה תשמש אותם במשרד ביומיום.

חריטה על כוסות זכוכית כוסות יין עם שמות

בשיטה הזו למעשה ניתן לבצע כוס יין עם חריטה על כל סוגי הכוסות.
בין אם מדובר בכוסות וויסקי, כוסות בירה, חריטה על כוסות יין, כוסות היי בול, חריטה על כוס קפה ועוד.
כשאתם מבצעים הזמנת שירותי חריטה לכוסות זכוכית יש לשים לב האם נותן השירות מעניק לכם את הכוסות במידה ויש לו במלאי או האם אתם צריכים להביא לו כוסות ממכם.

3. לבן או בת הזוג

בן או בת הזוג האהובים שלנו שם לצידנו בשגרה, תומכים אותנו, אוהבים אותנו ומכניסים לנו אור רב לחיים. ולכן, חשוב לגרום להם להרגיש אהובים בדיוק כמו שמגיע להם. הענקה של כוס זכוכית עם הקדשה אישית לנפש התאומה שלנו היא דרך להביע לא רק את האהבה העצומה אלא גם את ההיכרות שלנו איתם והמחשבות עליהם שעולות לנו בשגרה. 

4. בשביל עצמנו

לפעמים גם לנו מגיע פינוק ולכן, כוס זכוכית עם הקדשה לגמרי ניתן להעניק גם לעצמנו. אם אתם חובבי יין או בירה, נהנים מכוס קפה מפנקת בבוקר או יודעים להעריך וויסקי איכותי – פנקו את עצמכם בכוס זכוכית עם חריטה בהתאמה אישית. את הכוס תוכלו לקשט בציטוט שאתם אוהבים, ראשי התיבות של השם שלכם וכל מה שעולה על דעתכם. 

לא רק הכוס לבדה

אם אתם רוצים להפתיע אדם שקרוב אליכם ולעשות לו שמח, תוכלו תמיד כמובן להעניק את הכוס כחלק ממארז מתנה חגיגי ומהודר. בין המארזים שניתן למצוא אצלנו באתר ישנם מארז וויסקי, מארז של כוסות שמפנייה ובקבוק ועוד.

אז איך בוחרים?

כשאתם מתלבטים בין הכוסות השונות ואפשרויות החריטה שעולות לכם לראש, חישבו על האדם שעתיד לקבל את המתנה. האם הוא נהנה מכוס קפה כל בוקר? האם הוא אוהב לסיים את היום בבירה צוננת? ובכלל, האם הוא אדם שנהנה מחוש הומור או מעדיף שידברו איתו מהלב. המחשבות האלה ינחו אתכם לבצע את הבחירה הטובה ביותר, שתרגש את האדם הקרוב אליכם ותגרום לו להרגיש נאהב בדיוק כמו שמגיע לו. בהצלחה!

שאלות נפוצות על חריטה על כוסות זכוכית

במיוחד עבורכם הכנו מאמר מפורט שבו תוכלו לראות תמונות ורעיונות על חריטה על כוסות זכוכית. יש לגלול למעלה בכדי לקרוא יותר על הנושא.
המחיר של חריטה על כוסות זכוכית משתנה בהתאם לצרכים שלכם. ניתן לבקר בחנות האינטרנטית שלנו או לחילופין ליצור איתנו קשר ישיר לקבלת הצעת מחיר מדוייקת עבורכם.
כמובן, אנו מציעים שירות של חריטה על כוסות זכוכית ובנוסף גם שירותי מיתוג לכל נושא שתחפשו, יש לבקר בחנות שלנו או ליצור איתנו קשר ישיר לקבלת הצעת מחיר וייעוץ ללא עלות.

אז מה היה לנו עד עכשיו?

להצעת מחיר על חריטה על כוסות זכוכית מלא פרטים או חייג 050-9595004

מאמרים נוספים שיעניינו אתכם

חיתוך בדים בלייזר

חיתוך בדים בלייזר

תעשיית הטקסטיל מקיפה אותנו מכל עבר, בין אם היא לבדה ובין אם היא משולבת בחומרים אחרים כמו עץ, פלסטיק, מתכת ועוד. ההגדרה לטקסטיל היא כל

קרא עוד »
חריטה על סכין לדרמן

חריטה על סכין לדרמן

(להזמנת חריטה על לדרמן התקשרו אלינו 050-9595004)לפני שנדבר על חריטה אישית שנרצה להקדיש לעצמנו או לאדם קרוב עם לדרמן, כדאי שנסביר בקצרה על הכלי ומאיפה

קרא עוד »
שלח הודעה
1
היי,כאן שימי :)
צריך עזרה בוואצפ ?
אני זמין לעזור לך שלח לי הודעה ונדבר :)