מחפש חריטה בלייזר?

האזינו לכתבה

מחירון חריטה בלייזר

סוג שירות חריטה בלייזר מחיר חריטה בלייזר
שירות מינימלי של חריטה בלייזר 269 ש"ח
חריטה פשוטה בלייזר 269 – 500 ש"ח
חריטה בינונית בלייזר 500 – 1000 ש"ח
חריטה מורכבת בלייזר מעל 1,000 ש"ח
המחירים לא כוללים מע"מ

חריטה בלייזר – מה זה אומר?

קרה לכם פעם שרציתם להפוך מוצר שמשמש אתכם ביומיום לייחודי? למוצר שהוא למעשה רק שלכם? יכול להיות שיצא לכם לצייר עליו, לסמן אותו במדבקות או להנות משריטה טבעית שבאה עם הזמן, אבל מה אם הייתה לכם דרך להפוך אותו לשלכם על אמת?

חריטה בלייזר היא תהליך מיוחד שמסתמך על היכולות החזקות של קרן האור החזקה הזאת. קרן הלייזר שפוגעת במשטחים השונים תחרוך את החומר ותשאיר עליו סימן. בדרך כזאת ניתן יהיה לחרוט בלייזר מילים, משפטים ואפילו תמונות!

לעומת כל אמצעי מסורבל אחר שיעזור לכם להפוך את המוצר שלכם ליותר מיוחד, קרן הלייזר תקנה למוצר שלכם מראה אלגנטי וכיפי, שילווה אתכם עוד הרבה שנים במהלך השימוש בו.

חריטה בלייזר

מה אפשר להכין עם חריטות בלייזר?

כשזה נוגע לחריטות בלייזר, האפשרויות הן לגמרי לא נגמרות. אבל בשביל לעשות לכם קצת סדר, אלו הן כמה אפשרויות ששווה שתכירו.

1. חריטה על כלי נגינה

את הגיטרה שלכם אתם לוקחים ביחד איתכם לכל מקום. היא מלווה אתכם בטיולים בחוץ לארץ, מוסיפה לאווירה בפק"ל קפה עם חברים בתצפית הקבועה בסמוך לבית ושורפת לכם שעות על גביי שעות בג'מג'ום לא נגמר בסלון הבית. היא עברה איתכם תקופות קשות וליוותה אתכם ברגעים מאושרים במיוחד – אז למה שלא תתנו לה את הכבוד שמגיע לה? על הגיטרה שלכם, המפוחית, הפסנתר, מקלות התופים שלכם ולמעשה כל כלי נגינה שעולה לכם לראש תוכלו לשים חריטה אישית שתהפוך אותו למיוחד במינו. יכול להיות מדובר בכלי שמלווה אתכם כבר הרבה שנים, בכלי נגינה חדש שאתם עכשיו קונים לעצמכם ואפילו – במתנה שאתם מביאים למישהו אחר. מגניב, לא?
למאמר המורחב על חריטה על כלי נגינה היכנסו לכאן.

חריטה על יוקלילי-2

2. חריטה על כוסות ובקבוקים

רעיון מיוחד במינו יהיה לשים חריטה מיוחדת על כוסות היין הביתיות והבקבוקים המיוחדים שלנו. את המוצר המוגמר תוכלו למקם בין הכוסות האחרות בארון המטבח או לתת אותו לאדם אחר במתנה. הקדשה אישית הופכת כל מתנה פשוטה ליותר מרגשת וכשמדובר בהשקעה כל כך פשוטה, למה לא פשוט לעשות את זה?

למאמר המורחב על חריטה על כוסות היכנסו לכאן.

לפניכם סרטון לדוגמא של חריטה על בקבוקים וכוסות שבו שידרו את עבודות החריטה שלנו על כוסות ובקבוקים בטלוויזיה בתוכנית "העולם הבוקר" של רשת 13.

3. חריטה בלייזר על לפטופ

במחשב האישי שלנו יש את כל מה שאנחנו צריכים – את העבודה שלנו, את החברים ואת הזיכרונות. בשביל להוסיף ללפטופ שלכם אמצעי זיהוי אינדיקטיבי שיהפוך אותו לקצת יותר שלכם ויעזור לכם לא לאבד אותו על הדרך, תוכלו לחרוט עליו את השם שלכם, ראשי התיבות שלכם או כל רעיון אחר שיעלה לכם לראש.

למאמר המורחב לחריטה בלייזר על לפטופ היכנסו לכאן.

חריטה-בלייזר-על-מחשב-נייד

4. חריטה על אביזרי אופנה

אם אתם אוהבים לשמור על אופנה, אז כנראה שהרעיון הזה הוא בשבילכם. חריטה בלייזר יכולה לשמש אתכם בשביל לקשט את אביזרי האופנה שמשמשים אתכם ביומיום ולהוסיף להם קצת יותר סטייל. תוכלו להזמין ארנק עור עם חריטה ייחודית, כיסוי עץ לפלאפון עם חריטה של ראשי התיבות של השם שלכם ותכשיטים מגוונים רבים אחרים. אפשרות מיוחדת אגב, היא להביא לאדם הקרוב אליכם שעון עם חריטה של הקדשה אישית. כך המתנה לא רק תהיה שימושית במיוחד אלא גם מרגשת ואישית.

מתנה מגן לטלפון עם תמונה לזוגות

5. חריטה על אביזרים שימושיים

אם אתם מחפשים מתנה מגניבה לחבר שמתגייס, משתחרר או נוסע למקום רחוק במיוחד, תוכלו להביא לו מצית או לדרמן עם הקדשה אישית. הוספה של חריטה מיוחדת הופכת את המוצר השימושי הזה לאישי ולכזה שיזכיר אתכם לאדם הקרוב אליכם גם מרחוק. תוכלו כמובן גם לבחור לשים משפט מגניב או מילה מסוימת על המוצר ולהעניק את המתנה לעצמכם.

חריטה על מצית חשמלית

6. חריטה בלייזר לעיצוב הבית

חריטה בלייזר לא רלוונטית רק למוצרים קטנים, אלא גם יכולה להתאים בעיצוב הסלון או המטבח שלכם. תוכלו לחרוט בלייזר על הנירוסטה או השיש שלכם מילה מעוררת השראה, משפט יפה ואפילו ציור. החריטה המיוחדת תהפוך את המטבח שלכם ליותר נעים ותעניק לו תחושה של בית.
שימוש נוסף בחריטה בלייזר שיכול להוסיף נופח מיוחד לבית שלכם הוא כמובן שימוש בחריטה לעיצוב כלי המטבח. תוכלו לעצב את הסכום שלכם או את כפות העץ שמשמשות אתכם לבישול ולקשט אותם בסמלים או כיתובים מיוחדים שיהפכו את היומיום שלכם לכיפי עוד יותר.

חריטה-על-קרש-לשף

7. חריטה על קריסטל או פרספקס

אם אתם מחפשים דרך טובה להביא לחיים זיכרון מיוחד לחיים – תוכלו לחרוט אותו על קריסטל או פרספקס. על חומרי הבסיס המיוחדים האלה תוכלו לחרוט משפט מקסים, תמונה מרגע מיוחד, או כל רעיון אחר שיעלה לכם לראש! התוצר הסופי יכול להיות מקושט בלדים צבעוניים שיהפכו אותו למיוחד עוד יותר! את המוצר המוגמר תוכלו למקם בסלון הבית או להביא אותו במתנה לאדם קרוב.

למאמר המורחב של חריטה על פרספקס היכנסו לכאן.

מנורת לילה לד לחדר שינה מתנות ליום האהבה עיצוב מעוצב מתנה לגבר מתנה לאישה-גיף

8. חריטה על גומי וסיליקון בלייזר

אפשר לחרוט על גומי וסיליקון בלייזר בכדי להשיג מגוון רחב של מטרות.
אחת מהן יכולה להיות לדוגמא חריטה על רצועות סיליקון של שעוני Apple כפי שעשתה אחת החברות שעבדה איתנו, בכדי להביא מתנה יוקרתית וממותגת עם הלוגו שלהם לעובדיה.

למאמר המורחב של חריטה על סיליקון בלייזר היכנסו לכאן.

חריטה על רצועות שעוני אפל
חריטה על רצועות שעוני אפל-2

מהם המחירים של שירותי חריטה בלייזר?

חריטה בלייזר נעשית באמצעות מכונה מתקדמת במיוחד, ששולחת למוצר המיועד קרן לייזר וחורטת באמצעותה את הכיתוב או התמונה המיועדת באופן מדויק במיוחד. בשביל לעשות לכם קצת סדר, אלו הם סוגי החומרים עליהם ניתן לחרוט בלייזר.

1. חריטה על עץ

חריטת לייזר על עץ נחשבת כטובה במיוחד כיוון שמקנה למוצר מראה אחיד – החריטה לא פוגעת בטקסטורת המוצר ונבלעת במוצר המוגמר. החריטה משמשת בעיצוב של שלטים, מתנות וכלי בית.

2. חריטה על עור

חריטת לייזר שימושית לקישוט של ספרי קודש, תפילין ומוצרי דת נוספים. בנוסף, החריטה כמובן שימושית למתנות שעשויות מעור כמו ארנקים, או קופסאות מרופדות.

3. חריטה על פלסטיק

חריטת לייזר על פלסטיק עולה על המתחרות בכך שהתוצאה נותרת לאורך שנים ולא דועכת או מתקלפת עם הזמן ביחס לשיטות המתחרות בתחום. חריטה על פלסטיק כיום שימושית לחריטה על עטים, גאדג'טים ומוצרים נוספים רבים אחרים.

4. חריטה על זכוכית

על כוסות, בקבוקים, אגרטלים וכל מוצר זכוכית אחר תוכלו לחרוט בלייזר משפט, שם או לוגו ובכך להוסיף להם נופח מיוחד ומגניב. התוצר יישאר לאורך זמן ויקנה למוצרים עליהם חרטתם ייחודיות, אלגנטיות ויוקרה.
תוכלו לראות כאן מוצרים נוספים של חריטה על זכוכית.

5. חריטה על תכשיטים

כיום אמנים רבים מעוניינים לחרוט על התכשיטים שלהם אתם שמם או לעטר אותם בקישוטים מיוחדים. כשמדובר בעולם התכשיטנות שיטת החריטה בלייזר מדויקת בהרבה ומתעלה על שיטות החריטה האחרות.

מי יכול להיעזר בשירותי חריטה בלייזר?

1. תכשיטנים

במידה ואתם מתכננים להשיק ליין תכשיטים חדש ורוצים להוסיף למוצרים שלכם גמורים מיוחדים או חריטה של השם שלכם – תוכלו להיעזר בשירותי חריטה בלייזר. כך תוכלו לקבל תוצאות מדויקות ולהנות מתכשיטים מיוחדים עוד יותר.

2. מעצבי אופנה

את הארנקים המיוחדים שלכם או את נעלי העור המיוחדות שאתם מתכננים למכור תוכלו לקשט בעיטורים מיוחדים שנעשו באמצעות טכניקת חריטה בלייזר. התוצר הסופי יכול להתאים לשימושכם האישי, או להימכר ללקוחות רבים אחרים – הדבר כמובן נתון לבחירתכם האישית.

3. מעצבי בית

במידה ואתם מעצבים עבורכם או עבור לקוח מטבח או סלון, תוכלו להיעזר בשירותי חריטה בלייזר על מנת להפוך את השיש, השולחן או כל פריט אחר לאלגנטי במיוחד.

4. עסקים

במידה ואתם מחפשים את דרך נוספת לשווק את העסק שלכם, תוכלו לבחור בשימוש בחריטה בלייזר. כך תוכלו ליצור עטי חברה, כוסות יין או בירה ולמעשה כל מוצר אחר עליו יתנוסס הלוגו שלכם. מתנת מזכרת היא שיטה מצוינת לעזור למשקיעים סקרנים לזכור אתכם אחרי אירועי יחצון אדירים.

5. מחפשי מתנות

במידה ולאדם קרוב אליכם יש יום הולדת, בר מצווה או חתונה – תוכלו לרגש אותו במתנה אישית ומיוחדת עם הקדשה מרגשת שנחרטה על המוצר שבחרתם עבורו. תוכלו לבחור בשעון יוקרתי, בקבוק ויסקי אלגנטי, ארנק ססגוני או כל רעיון אחר שיעלה לכ לראש. תהיו בטוחים ששילוב של הבחירה הנכונה עם המילים הנכונות יהפוך את המתנה שלכם לבלתי נשכחת.

לפניכם סרטון מהטלוויזיה מהתוכנית העולם הבוקר שבו מראים מתנות שהכנו באמצעות חריטה בלייזר.

מהם היתרונות של שיטת חריטה בלייזר על פני שיטות חריטה מסורתיות?

בעבר הלא כל כך רחוק, נאלצנו להשתמש בשיטות פרמיטיביות למדיי על מנת לבצע חריטה על מוצרים שונים. בין השיטות המיושנות ישנן טכניקות החריטה החריטה סכין, כרסום באמצעות מכונה, וקידוח. השיטות עם השנים הלכו והשתדרגו וניתן בהחלט לומר שחריטה בלייזר היא האמירה האחרונה בעולם הזה. אז מה הופך את השיטה לכל כך מיוחדת?

1. רמת דיוק גבוהה

לעומת שיטות החריטה האחרות, שיטת החריטה בלייזר מאפשרת רמת חריטה מדויקת במיוחד ומביאה לתוצר איכותי שכיף לקבל.

2. מידת החריטה

לעומת שיטות אחרות, במקרים רבים חריטה בלייזר יכולה להתבצע באמצעות חריכת החריטה על שכבה דקה במיוחד מהמוצר – כך במקרים רבים לא תיפגע הטקסטורה של המוצר והתוצר יראה אלגנטי בהרבה מאשר בשיטות האחרות.

3. מהירות

חריטה בלייזר נעשית תוך שימוש בטכנולוגיה מתקדמת במיוחד ומאפשרת הגעה לתוצר המוגמר תוך פרק זמן קצר במיוחד. בכך היא מאפשרת הן לעסק המבצע את החריטה והן ללקוח להנות מפוטנציאל ייצור גבוה במיוחד.

רק נשאר לבחור!

עכשיו כשאתם מכירים את עולם החריטה קצת יותר מקרוב, כל מה שנשאר לכם לעשות זה רק לדבר איתנו. אחרי שתבחרו את המוצר הנדרש ותעבירו לנו את הבקשה – אנחנו כבר נדאג לשאר. שיהיה לכם הרבה בהצלחה!

למה שתרצה שאנחנו נבצע לך חריטה בלייזר ?

בין החומרים שעליהם אנחנו מציעים חריטה בלייזר

חריטה על עץ

בחריטה על עץ בלייזר אנחנו מצליחים להפיק תוצאות מרהיבות ברמת הדיוק הגבוהה ביותר בעולם ללא עוררין.
היחידים בעולם שמגיעים לחריטת תמונות, אייקונים וסמלים ברמה המושלמת בשוק.

חריטה בלייזר על עץ

חריטה על פרספקס – פלסטיק

אנחנו חורטים על פלסטיק אקרילי וכל סוגי הפלסטיק ברמות הגבוהות ביותר בעולם.
באמצעות המיכשור המתקדם בעולם בשילוב ידע ופיתוח נוכל לחרוט לכם אפילו תמונות על פרספקס.

חריטה על פרספקס

חריטה על זכוכית

בין היתר מספקים חריטה על כוסות לחתונות, ועל כוסות יין.
בנוסף חורטים גם על בקבוקי וויסקי, כוסות צ'ייסרים ואפילו מראות.

חריטה על זכוכית

חריטה על מגוון חומרים

כמו כן אנו חורטים על מגוון מתכות, על שעם ועל גומי.
מספקים חריטה על מצית,חריטה על סיליקון, חריטה על לדרמן, חורטים על עור ועל מתכת.

חריטה על עור

חריטה על מוצרים קיימים

לא חייב להתחיל מ – 0, אם יש לכם מוצר קיים שתרצו להוסיף עליו חריטה אישית בלייזר אנחנו הכתובת בשבילכם.
כל שנותר לכם הוא להביא לנו את המוצר ונמלא את מבוקשכם.

חריטה על מוצרים קיימים
לשליחת קובץ החריטה אלינו למייל

מתחייבים לספק הצעת מחיר תוך 60 דקות
להזמנות וייעוץ חינם בטלפון זמינים 24/6 – 050-9595004

שאלות נפוצות על חריטה בלייזר

במיוחד עבורכם הכנו מאמר מפורט שבו תוכלו לראות תמונות ורעיונות על חריטה בלייזר. יש לגלול למעלה בכדי לקרוא יותר על הנושא.

המחיר של חריטה בלייזר משתנה בהתאם לצרכים שלכם. ניתן לבקר בחנות האינטרנטית שלנו או לחילופין ליצור איתנו קשר ישיר לקבלת הצעת מחיר מדוייקת עבורכם.

כמובן, אנו מציעים שירות של חריטה בלייזר ובנוסף גם שירותי מיתוג לכל נושא שתחפשו, יש לבקר בחנות שלנו או ליצור איתנו קשר ישיר לקבלת הצעת מחיר וייעוץ ללא עלות.