חיתוך לייזר » סוגי חיתוך וחריטה בלייזר » כל מה שצריך לדעת על עיצוב וחריטה על תכשיטים

כל מה שצריך לדעת על עיצוב וחריטה על תכשיטים

עודכן לאחרונה

תכשיטים הם אחת המתנות היקרות והאינטימיות ביותר שמביעות אהבה וקרבה גדולה. הם נשארים איתנו במשך שנים רבות, הם לא חולפים מהאופנה, ולפעמים הם אפילו מועברים מדור לדור.

האזינו לכתבה

עם זאת, תכשיטים רבים דומים אחד לשני ולפעמים קשה להבדיל ביניהם ולשייך אותם לאדם מסוים. לכן, כדי להפוך את התכשיט לאישי ולסמלי יותר, רבים בוחרים בחריטה על תכשיטים בהתאמה אישית.

בחירת טכנולוגיית החריטה

חריטה על תכשיטים היא תחום משגשג ומתפתח מאוד מבחינה טכנולוגית. קיימות מספר אפשרויות לחריטה, אך הכלי השולט והאיכותי ביותר כיום הוא חריטה בלייזר. הודות לחריטה בלייזר ניתן להגיע לרמות דיוק גבוהות במיוחד, תוך שליטה בגודל ובעומק החריטה. אפשרות נוספת אך יקרה יותר היא חריטה ידנית. יש לזכור כי בחריטה מסוג זה, הערך של החריטה אמנם עשוי לעלות, אך רמת הדיוק עלולה להיות פחותה. חריטה היא אמנות לכל דבר, ולכן מומלץ לבחור באנשי מקצוע בעלי ניסיון והכשרה, שיבטיחו חריטה מדויקת ונקייה.

טבעות – מלכות החריטה

טבעות הן אחד התכשיטים הנפוצים ביותר שעוברים חריטה בשל ערכן הסמלי. בין אם מדובר בסמל לאהבה ובין אם מדובר בסמלים אחרים כמו הטבעת המפורסמת בטרילוגיית ״שר הטבעות״ – העוצמה שיש לטבעת עם חריטה היא גדולה ומשמעותית. לעיתים קרובות, טבעות מסמלות קשר עמוק ומחויבות רגשית. רוב הטבעות ניתנות במתנה על ידי בני זוג, ומגוון העיצובים והחומרים מהם הן עשויות הוא רחב. כך לדוגמה, כשבוחרים טבעות יהלום מיוחדות העשויות מזהב צהוב לרגל האירוסין, יש כאלה שאוהבים לבחור בטבעות יהלום מזהב צהוב זאת משום שזהב צהוב מקנה תחושה של חום ומזוהה באופן היסטורי עם נישואין ומחויבות משפחתית.

הקדשה אישית – לא רק במילים

כאמור, במקביל להתרחבות השוק וריבוי האפשרויות והעיצובים, גובר הצורך בהתאמה אישית של התכשיטים, שתהפוך אותם לייחודיים ומיוחדים. עם זאת, לא תמיד מה שנרצה להביע יהיה במילים או במספרים. כאן נכנסת האפשרות לחרוט סמלים, לוגואים, ולמעשה כל דבר שעולה על דעתנו. הודות לטכנולוגיית הלייזר, ניתן לחרוט גם ציורים מורכבים יותר, וכך למעשה להעביר כל מסר שנרצה, גם ללא מילים, באמצעות חריטה.

כל מה שצריך לדעת על עיצוב וחריטה על תכשיטים

ניתן לחרוט על כל סוגי התכשיטים

כיום, עיצוב תכשיט אינו מסתכם בחומרים ובצורות בלבד אלא גם בחריטה ובהתאמה אישית. בין אם מדובר בשעונים, עגילים, שרשראות או תכשיטי יהלומים – על כולם ניתן להוסיף חריטה ובכך להפוך אותם לאישיים יותר. רבים בוחרים בחריטה שאינה נראית לעין, ומיועדת בעיקר למי שעונד את התכשיט. כך למשל בחריטה על הצד האחורי של שעון או על החלק הפנימי של טבעת. עם זאת, בשנים האחרונות הולך ומתרחב הביקוש לחריטות בולטות הנראות לעין, בעיקר על שרשראות, תליונים וצמידים. כך, תכשיטים מעוצבים עם חריטה אישית מהווים לא רק הבעת קרבה ואינטימיות, אלא גם אמירה אישית ואופנתית שאפשר להתגאות בה.

קח אותי לחנות!

שאלות נפוצות על עיצוב וחריטה על תכשיטים

במיוחד עבורכם הכנו מאמר מפורט שבו תוכלו לראות תמונות ורעיונות על עיצוב וחריטה על תכשיטים. יש לגלול למעלה בכדי לקרוא יותר על הנושא.
המחיר של עיצוב וחריטה על תכשיטים משתנה בהתאם לצרכים שלכם. ניתן לבקר בחנות האינטרנטית שלנו או לחילופין ליצור איתנו קשר ישיר לקבלת הצעת מחיר מדוייקת עבורכם.
כמובן, אנו מציעים שירות של עיצוב וחריטה על תכשיטים ובנוסף גם שירותי מיתוג לכל נושא שתחפשו, יש לבקר בחנות שלנו או ליצור איתנו קשר ישיר לקבלת הצעת מחיר וייעוץ ללא עלות.

אז מה היה לנו עד עכשיו?

להצעת מחיר על עיצוב וחריטה על תכשיטים מלא פרטים או חייג 050-9595004

מאמרים נוספים שיעניינו אתכם

שלח הודעה
1
היי,כאן שימי :)
צריך עזרה בוואצפ ?
אני זמין לעזור לך שלח לי הודעה ונדבר :)