סכינים עם חריטה אישית - חריטה על סכין שף

מציג את כל 28 התוצאות

באתר חלום חרוט תוכלו למצוא מבחר רחב של סכינים לשף אשר עליהם ניתן להוסיף חריטה אישית, ביחרו מתוך מגוון רחב של סכינים עם חריטה והזמינו אותם במשלוח עד הבית.

מבצע!
199.00
מבצע!
מבצע!

סכין עם חריטה היא גם פריט שימושי שיש לו ייעוד ברור וגם יכולה להיות מתנה ייחודית, מקורית ואישית לאדם אהוב. סכין עם חריטה נדרש לא אחת במקומות שבהם יש הרבה מאד סכינים כמו סכין שף עם חריטה וצריך להבין בדיוק איזה סכין מיועד לכל שימוש.

חריטה על סכינים

חריטה על סכינים יכולה להתבצע על מנת לתת מענה בכמה מצבים – למשל סימון של סכין המיועד למטבח הבשרי או החלבי והסימון חייב להיות ברור ובולט, ייתכן ומדובר במטבח של מסעדה או בית ספר לבישול וחשוב מאד שיופיע סימון על הסכינים וכך כולם יידעו למי כל סכין שייך ולעיתים הסימון הוא כאמור הקדשה, ברכה, חריטה על סכין שף או איחול שלסכין יש בו עניין סמלי והמילים החשובות שחרוטות הן לב העניין. בסכין שכזה אפשר לבחור האם לעשות שימוש בעת הכנת אוכל במטבח, חריטה על סכין שף או להשאיר אותו כפריט נוי אישי ואהוב. כעת נשאלת השאלה – איך חורטים על סכין ברמה גבוהה כך שהחריטה תהיה איכותית ותחזיק מעמד הרבה זמן וגם תהיה בולטת כך שהסימון יהיה ברור לעיני כל.

איך חורטים על גבי סכינים?

סכינים עשויים בדרך כלל ממתכת לכן כאשר מחפשים שירות ברמה גבוהה של חריטה על סכינים צריך לבחון לעומק באיזו טכניקה יהיה הכי נכון לבצע את החריטה. ישנם סוגים שונים של מתכות שמהם עשויים הסכינים השונים וחשוב גם לשים לב שיש סכינים שמלכתחילה מיועדים לשימושים מסוימים – מה שישפיע על המראה שלהם ועל החוזק של המתכת.

על מנת לבצע את החריטה אפשר לבחור בכמה שיטות עבודה מוכרות ונפוצות כיום – הראשונה היא זו המסורתית, זו שנדמה לעיתים קרובות שהיא נדחקת לשוליים – זו שמסתמכת על מנגנון מכאני שמחובר למחט. בעזרת שיטת עבודה זו נהגו לבצע חריטות גם על סכינים וגם על גבי שלל חפצים או פריטים אחרים. אפשר היה לקבוע את עומק החריטה, לקבל החלטות שקשורות בסוג חומר הגלם שממנו עשוי הסכין וכמובן לוודא שהחריטה מבוצעת בדרגה גבוהה של זהירות.

הדרך השנייה הנפוצה כיום היא של קרני לייזר. טכנולוגיית הלייזר כבר מזמן עשתה לא מעט שינויים ומהפכות בעולם התעשייה ובתחומים רבים מתחומי החיים. חריטה על סכינים באמצעות טכנולוגיית לייזר מבטיחה תוצרים מעולים, פעולה מהירה, איכותית ומדויקת וכמובן בחירה לרוח התקופה – טכנולוגיה מתקדמת, מהפכה תעשייתית של ממש וכמובן הבנה שזה בעצם העתיד והוא כבר כאן.
על השאלה איך לקבוע לאיזו משיטות העבודה כדאי לפנות אין תשובה יחידה וחד משמעית ומה שבאמת יהיה חשוב כאן בסכין עם חריטה אישית זה התוצר הסופי, כלומר התוצאה של החריטה. הדיוק, היופי, החריטה הבולטת שרואים כלפי חוץ ולמרחוק ועוד. בעזרת הלייזר אולי החריטה תהיה מוכנה מהר יותר אך יש משהו רגשי עמוק בבחירה בפעולה שמבוצעת בדיוק באותה הדרך שבה היא בוצעה לפני עשרות ואפילו מאות שנים.

לחרוט על סכינים בדרך הטובה ביותר

על מנת שהחריטה שמבצעים על גבי הסכין תהיה הטובה והאיכותית ביותר חשוב לשים לב אל מי פונים. בעלי המלאכה שעדיין פועלים בטכניקות מסורתיות וישנות יעניקו, מלבד תוצאה מעולה בסכין עם חריטה אישית, גם ערך רגשי עמוק לחריטה ולכן אם המטרה היא מתנה אישית – הרי שזו הדרך הטובה והמתאימה ביותר. מעבר לכך השיקולים צריכים להיות איכות העבודה, פרק הזמן שבין ההזמנה למועד האספקה וכמובן קבלת התוצר הסופי בדיוק כמו שרוצים ומצפים. מחפשים שירות של חריטה על גבי סכינים? סכין שף עם חריטה? נשמח לסייע לכם. אנא פנו אלינו כבר היום לטלפון מספר – 050-9595004 ונמצא עבורכם את השירות המתאים.
שלח הודעה
1
היי,כאן שימי :)
צריך עזרה בוואצפ ?
אני זמין לעזור לך שלח לי הודעה ונדבר :)