חיתוך לייזר » סוגי חיתוך וחריטה בלייזר » בואו נדבר על טכנולוגיות תלת ממד

בואו נדבר על טכנולוגיות תלת ממד

עודכן לאחרונה

טכנולוגיות תלת הממד החדשות מאפשרות כיום לייצר מגוון רחב של מוצרים ומתנות שישמחו כל אחד. סוגי הטכנולוגיות השונים מאפשרים להדפיס בתלת ממד, לחרוט ולעצב מוצרים.

האזינו לכתבה

כעת נסקור מתנות ומוצרים שתוכלו להשיג באמצעות הטכנולוגיות התלת ממדיות.

מהן טכנולוגיות תלת ממד?

טכנולוגיות תלת ממד כוללות מגוון של מכשירים טכנולוגיים המאפשרים ייצור מוצרים או הדפסה בצורה תלת ממדית, כלומר בצורה בה העולם מורכב ואנו תופסים אותו באמצעות הראייה. כל עין היא דו ממדית (כלומר הראייה בה שטוחה) והראייה בשתי העיניים מייצרת תפיסה מוחשית של העולם. המוצרים השונים המיוצרים באמצעות הטכנולוגיות התלת ממדיות, הינם מוצרים הנתפסים לעיניים באותו אופן מוחשי או שהם מוחשיים בעצמם.

הדפסה בתלת ממד

בעבר הכרנו מדפסות אשר מדפיסות תמונות וטקסטים שונים על נייר, אך כיום ישנן מדפסות המדפיסות לא על נייר כי אם במציאות. הדפסה תלת ממדית הינה טכנולוגיה בה נעשה שימוש בטכנולוגיה של מדפסת לצורך ייצור מוצר של ממש. לרוב המוצר יודפס מחומר של פלסטיק. בטרם ההדפסה, בדומה למדפסת רגילה, יהיה צורך בהזנת נתוני המוצר במחשב. הדבר אומר שעל המחשב יש לעצב את המוצר ולתכנן אותו, ולאחר מכן ניתן לשלוח אותו להדפסה. מדפסות תלת ממד משמשות היום לצרכים ותחומים שונים, החל מתחומי הרפואה, ייצור מוצרים ועד לבנייה של חלקי בתים. מדובר בטכנולוגיה מתקדמת מאוד אשר השפיעה רבות על העולם וסייעה לקידום תהליכים רבים.

בואו נדבר על טכנולוגיות תלת ממד

חריטה בלייזר

טכנולוגיות התלת ממד מאפשרות לא רק הדפסה, אלא גם חריטה תלת ממדית בלייזר. חריטה בלייזר מאפשרת לעצב תמונה שכאשר מסתכלים עליה היא נראית תלת ממדית ולא שטוחה כמו תמונה רגילה והיא גם מרגישה כך. זאת הודות לטכנולוגיות הלייזר התלת ממדיות המתקדמות. ניתן כיום לחרוט על כל דבר – החל מחריטה על עץ, חריטה על כלי מתכת וברזל ועד חריטה על כלי זכוכית. ניתן לחרוט תמונות וכיתוב ולעשות מתנות כמו למשל לחרוט על מחזיק מפתחות, על תכשיטים או טבעת נישואים ואפילו על עטים. ניתן גם להשתמש בחריטה בלייזר לצרכי סימון של כלי נשק או סימון של נחושת או על אלומיניום. מגוון האפשרויות רחב וניתן להיעזר בו לשימושים שונים בזכות ההתקדמות הטכנולוגית בתחום של התלת ממד.

חיתוך בלייזר

טכנולוגית תלת הממד של הלייזר מאפשרת לא רק לחרוט אלא גם לחתוך מוצרים שונים. נכון שישנם כלי חיתוך רבים המתאימים לחומרים שונים, אך החיתוך בלייזר הינו אפשרי לכל סוג חומר. ניתן לחתוך בלייזר את כל סוגי העץ לפי מידה כולל עץ במבוק, לחתוך בעור, קלקר, שעם, בדים שונים ועוד. החיתוך בלייזר הינו סוג החיתוך המדויק ביותר כך שמאפשר לייצר בעזרתו יודאיקה שונים, לחתוך שבלונות ואותיות שונות, לעצב אריזות וכרטיסי ביקור ואף לייצר שילוט באמצעות צורת החיתוך הייחודית.

שאלות נפוצות על טכנולוגיות תלת ממד

במיוחד עבורכם הכנו מאמר מפורט שבו תוכלו לראות תמונות ורעיונות על טכנולוגיות תלת ממד. יש לגלול למעלה בכדי לקרוא יותר על הנושא.
המחיר של טכנולוגיות תלת ממד משתנה בהתאם לצרכים שלכם. ניתן לבקר בחנות האינטרנטית שלנו או לחילופין ליצור איתנו קשר ישיר לקבלת הצעת מחיר מדוייקת עבורכם.
כמובן, אנו מציעים שירות של טכנולוגיות תלת ממד ובנוסף גם שירותי מיתוג לכל נושא שתחפשו, יש לבקר בחנות שלנו או ליצור איתנו קשר ישיר לקבלת הצעת מחיר וייעוץ ללא עלות.

אז מה היה לנו עד עכשיו?

להצעת מחיר על טכנולוגיות תלת ממד מלא פרטים או חייג 050-9595004

מאמרים נוספים שיעניינו אתכם

יודאיקה חיתוך בלייזר

יודאיקה חיתוך בלייזר

מה זה יודאיקה ? כשמזכירים את המונח יודאיקה למעשה מתכוונים לפריטי אומנות ותכשיטים ברוח התרבות היהודית. פריטים אלו מזוהים עם המורשת היהודית לכל אורך קיומה

קרא עוד »
שלח הודעה
1
היי,כאן שימי :)
צריך עזרה בוואצפ ?
אני זמין לעזור לך שלח לי הודעה ונדבר :)