חיתוך לייזר » סוגי חיתוך וחריטה בלייזר » איזה חומרים אפשר לחתוך בלייזר?

איזה חומרים אפשר לחתוך בלייזר?

עודכן לאחרונה
הזמנת-שירותי-חיתוך-וחריטה-בלייזר-1

יש לא מעט חומרי גלם בהם ניתן להשתמש על מנת לייצר כל מיני פריטים וזאת בשימוש עם מכונות חיתוך וחריטה בלייזר.

האזינו לכתבה

המכונות הללו מאפשרות לחרוט על משטחים רכים, קשים ואפילו על מאכלים. אנחנו מזמינים אתכם להצטרף אלינו לסקירה מעניינת בנושא.

דיקט

הדיקט הוא אחד החומרים הפופולאריים ביותר ומדוע? הדבר כמובן קשור למחיר היחסית זול שלו בהשוואה לחומרים אחרים וכמו כן לעובדה שהוא מתאים למגוון שימושים. הוא נחתך בצורה מהירה ובאיכות טובה מאוד.

עץ

חומר גלם שהוא קצת יותר מאסיבי ועבה מהדיקט וגם יספק לכם תוצאה יוקרתית. הוא מתאים למגוון שימושים בהם, עבודות גרפיקה שונות, ליצירת תבניות, עבודות אומנות שונות וכו'.

אקריליק

אקריליק מכונה גם "פרספקס". גם הוא נפוץ מאוד וניתן לחתוך אותו בקלות באמצעות מכונת חיתוך בלייזר. מדובר על פלסטיק קשיח שניתן להזמין במבחר של צבעים וכמו כן ניתן לבחור האם הוא יהיה אטום או שקוף. הוא בעל מראה יוקרתי וקרן הלייזר בה משתמשים לצורך החיתוך יוצרת תוצר ברמה גבוהה. הוא מתאים למגוון שימושים בהם, הכנת מעמדים לתצוגה, הכנת שלטי פנים ושלטי חוץ ועוד.

עור

בחומר גלם זה, משתמשים על מנת לצור פריטים כמו תגים, תיקים וארנקים. חיתוך לייזר יעזור בעיצוב של הפריטים. אפשר גם לחרוט לוגואים והקדשות. עור הוא חומר שנחשב רך יחסית ועמיד ועל כן, כאשר מיישמים עליו חיתוך בלייזר, מקבלים עיצובים מדויקים ומושלמים וכל זאת ללא שום פגיעה בעור עצמו.

נייר וקרטון

גם כאן, חיתוך בלייזר עבור נייר וקרטון, יניב תוצאות מדויקות ומושלמות. ניתן לייצר מעמדים מעוצבים, שבלונות מיוחדות, הזמנות מקוריות לחתונה, שבלונות לצביעה, שלטים, כריכות לחוברות ועוד.

מתכת

אפשר לחרוט על ברזל, פלדה ואלומיניום. כמו כן לגבי החיתוך, יש צורך במכונות מיוחדות. השימושים הם מגוונים. לדוגמה, הוסיפו שלטי פנים מעוצבים עם אותיות בחיתוך לייזר לעסק או לחנות שלכם.

זכוכית

עם מכונת חריטה, ניתן לחרוט גם על זכוכית. לדוגמה, ניתן לחרוט על בשמים, בקבוקי אלכוהול, כוסות זכוכית ועוד.

אבן

חריטה בלייזר על אבן מהווה פתרון יוקרתי וגם דקורטיבי לכל מיני מקומות בהם, בתי מלון, מוזיאונים, בתים יוקרתיים ועוד.

מאכלים

כן, כן, אתם קוראים טוב. גם על מאכלים שונים אפשר לבצע חיתוך וחריטה בלייזר. אלו מאכלים כמו, לחם, עוגות וסושי. כמובן נציין שיש להשתמש אך ורק בחברה שיש לה מכונת חיתוך בלייזר שמשמשת אך ורק לחיתוך לייזר של מזון והיא מתמחה בכך.

שורה תחתונה

מומלץ מאוד לפנות לחברה מקצועית ועם ניסיון בתחום של חיתוך וחריטה בלייזר. יש המון חברות ברחבי הארץ שמספקות את השירותים הללו. על כן, מומלץ לערוך סקר שוק ולבדוק המלצות, דירוג, מהו המחיר המבוקש על השירות, האם יש הנחה על כמות ותוך כמה זמן העבודה תהיה מוכנה. לאחר שיש בידיכם את כל הנתונים, תוכלו לבחור בראש שקט את החברה ממנה תרצו להזמין את השירותים. שיהיה בהצלחה!

איזה חומרים אפשר לחתוך בלייזר
קח אותי לחנות!

שאלות נפוצות על חומרים שניתן לחתוך בלייזר

במיוחד עבורכם הכנו מאמר מפורט שבו תוכלו לראות תמונות ורעיונות על חומרים שניתן לחתוך בלייזר. יש לגלול למעלה בכדי לקרוא יותר על הנושא.
המחיר של חומרים שניתן לחתוך בלייזר משתנה בהתאם לצרכים שלכם. ניתן לבקר בחנות האינטרנטית שלנו או לחילופין ליצור איתנו קשר ישיר לקבלת הצעת מחיר מדוייקת עבורכם.
כמובן, אנו מציעים שירות של חומרים שניתן לחתוך בלייזר ובנוסף גם שירותי מיתוג לכל נושא שתחפשו, יש לבקר בחנות שלנו או ליצור איתנו קשר ישיר לקבלת הצעת מחיר וייעוץ ללא עלות.

אז מה היה לנו עד עכשיו?

להצעת מחיר על חומרים שניתן לחתוך בלייזר מלא פרטים או חייג 050-9595004

מאמרים נוספים שיעניינו אתכם

חיתוך בלייזר חולון

חיתוך לייזר בחולון

לאחרונה באזור חולון יש ריבוי סטודנטים שנדרשים לבצע עבודות גמר פרוייקטים כאלו ואחרות. ישנם כאלו שיידרשו לבצע הגשת מודלים שמודפסים בתלת מימד וישנם כאלו שירכיבו

קרא עוד »
חריטה על בקבוק גלנפידיך

חריטה על בקבוק גלנפידיך בלייזר

מבוא חריטה בלייזר היא טכניקה ייחודית ומדויקת שמאפשרת לחקוק וליצור עיצובים מותאמים אישית על בקבוקים וספלים. בעזרת טכנולוגית הלייזר, ניתן ליצור חריטות מדהימות בצורה מדויקת

קרא עוד »
שלח הודעה
1
היי,כאן שימי :)
צריך עזרה בוואצפ ?
אני זמין לעזור לך שלח לי הודעה ונדבר :)