חיתוך לייזר » סוגי חיתוך וחריטה בלייזר » סימון על כלי מדידה – המדריך המלא

סימון על כלי מדידה – המדריך המלא

עודכן לאחרונה
הזמנת-שירותי-חיתוך-וחריטה-בלייזר-1

כלי מדידה כמו סרגלים שונים או סרטי מידה הם כלי עבודה לכל דבר ועניין. לא משנה מה צריך למדוד והיכן – המדידה חייבת להיות הכי מדויקת שאפשר ולא תמיד יש מרווח לטעויות.

האזינו לכתבה

יש לא מעט מקרים שבהם חריגה או סטייה של מילימטרים ספורים יכולה להיות הרת גורל.

סימון על כלי מדידה

מכאן החשיבות של שמירה על מידה גבוהה של דיוק וכמובן וידוא שכלי המדידה תמיד ברורים, נקיים ורואים עליהם בצורה ברורה את השנתות. מכאן אפשר להבין את החשיבות של עניין נוסף – סימון על כלי מדידה שחייב להיות מלכתחילה כזה שלא יהיה בו הרבה סיכוי למחיקה של השנתות, לדהייה שלהן או לבלאי שיפריע להמשיך לעשות שימוש טוב ויעיל בכלי המדידה עצמו. נשאלת השאלה – איך מייצרים את כלי המדידה כך שהסימונים עליהם תמיד יהיה גלויים וברורים, כלומר באיזו טכניקה משתמשים לצורך זה?

איך מסמנים על כלי מדידה?

מכיוון שכלי המדידה יכולה גם להיות בשימוש באתרי עבודה או בנייה – הרי שיש חשיבות לאופן המראה הברור של השנתות והסימונים שמופיעים עליהם. אם משתמשים בסרגל, למשל, הסימונים שעליו חייבים להיות ברורים ללא קשר לחמור הגלם שממנו הוא עשוי – פלסטיק, מתכת או כל חומר גלם אחר. יתרה מכך, לחומר הגלם שממנו עשוי הסרגל יהיה תפקיד חשוב בקביעת הדרך לסמן עליו את השנתות.

סימון על כלי מדידה חייב להתחשב בצבע של כלי המדידה, בדרגת הקושי של חומר הגלם שממנו הוא עשוי ועל פי אלה יוחלט איך לבצע את הסימון, שכן יש כמה וכמה אפשרויות לכך. ראשית – אפשר לבצע חריטה. היא מתאימה בעיקר לכלי מדידה שעשויים ממתכות שונות וכאשר לא רוצים לקחת את הסיכון שצביעה על גבי המתכת תתבלה עם הזמן והסימונים לא ייראו. העזרת החריטה הצבע בעצם יהיה בתור המתכת ולא מעליה וכך הוא יהיה מוגן השחיקה או בלאי.

סימון על כלי מדידה – המדריך המלא

אפשר בהחלט להתרשם מכלי מדידה וסרגלים שונים שלא משנה כמה שנים עושים בהם שימוש אינטנסיבי – השנתות עדיין ברורות ובולטות עליהם. אם כך אפשר לומר שהחריטה היא הדרך המועדפת לסמן שנתות וסימונים על גבי כלי מדידה כאשר יש חשיבות גבוהה לכך שהם יחזיקו מעמד במשך כמה שיותר זמן. אפשרות נוספת היא שימוש בטכניקת הלייזר שנחשבת ליותר אמינה, מתקדמת ומודרנית וגם יכולה לספק תוצאות מרשימות וארוכות טווח. מה ההבדל בין התוצאות של חריטה מסורתית עם מנגנון מכאני ומחט לבין חריטה באמצעות קרן לייזר?

אפשר לומר שהתוצרים יכולים להיות די דומים מבחינת העמידות והנראות שלהם ואין ספק שמעניין ומשמח כאחד לראות בפעולה את המסורות והמלאכות שנדמה שכבר לא קיימות ויהיה זה מעניין מאד להתוודע לאנשי מקצוע שהם בעצם בעלי מלאכה מהדור הישן שמשמרים את המסורת וחשוב להם להעניק שירותים מצוינים ותוצאות מעולות בעזרת המנגנונים המסורתיים.

לבחור את השירות של סימון על כלי מדידה

חשוב מאד להגיע עם כלי המדידה הרלוונטיים על מנת שאיש המקצוע שיבצע את הסימון יידע ויבין בדיוק במה מדובר ואיך יהיה הכי נכון לבצע את המשימה. מומלץ לשאול אותו אודות התהליך של סימון על כלי מדידה על מנת להבין מה השלבים בתהליך ואיך בדיוק זה מתבצע. לפעמים תוך כדי ביצוע משימה פתאום מגלים שיש עולם שלם מאחורי הקלעים שלה ומעניין לראות את הפעולה עצמה.

אם אתם מחפשים את הדרך הטובה ביותר לסמן על כלי מדידה אתם מוזמנים לפנות אלינו בטלפון מספר – 050-9595004 ונשמח לסייע לכם!

קח אותי לחנות!

שאלות נפוצות על סימון על כלי מדידה

במיוחד עבורכם הכנו מאמר מפורט שבו תוכלו לראות תמונות ורעיונות על סימון על כלי מדידה. יש לגלול למעלה בכדי לקרוא יותר על הנושא.
המחיר של סימון על כלי מדידה משתנה בהתאם לצרכים שלכם. ניתן לבקר בחנות האינטרנטית שלנו או לחילופין ליצור איתנו קשר ישיר לקבלת הצעת מחיר מדוייקת עבורכם.
כמובן, אנו מציעים שירות של סימון על כלי מדידה ובנוסף גם שירותי מיתוג לכל נושא שתחפשו, יש לבקר בחנות שלנו או ליצור איתנו קשר ישיר לקבלת הצעת מחיר וייעוץ ללא עלות.

אז מה היה לנו עד עכשיו?

להצעת מחיר על סימון על כלי מדידה מלא פרטים או חייג 050-9595004

מאמרים נוספים שיעניינו אתכם

צריבה אומנותית על עץ

צריבה אומנותית על עץ

צריבה אומנותית על עץ פתחה עולם רחב של אפשרויות. למעשה הצריבה (או בשמה הלועזי פירוגרפיה) היא טכניקה מסורתית של ציור באמצעות אש על גבי משטח

קרא עוד »
חיתוך מדבקות צורני בלייזר

חיתוך מדבקות צורני בלייזר

שימושים שונים למדבקות הסוגים השונים של חיתוך המדבקות מעניקים לנו מוצרים שימושיים למגוון גדול של אפשרויות. ישנם כאלו שירכשו מדבקות עבור מיתוג העסק שלהם ובכדי

קרא עוד »
חריטה על מסגרת לתמונה

חריטה על מסגרת לתמונה

לעיתים אנו נרצה להביא מתנה לאדם קרוב וכמובן שהמטרה שלנו היא להיות כמה שיותר מקוריים. לכן, הדרך הטובה ביותר שלנו לעשות זאת היא להתאים אישית

קרא עוד »
חיתוך בלייזר חולון

חיתוך לייזר בחולון

לאחרונה באזור חולון יש ריבוי סטודנטים שנדרשים לבצע עבודות גמר פרוייקטים כאלו ואחרות. ישנם כאלו שיידרשו לבצע הגשת מודלים שמודפסים בתלת מימד וישנם כאלו שירכיבו

קרא עוד »
שלח הודעה
1
היי,כאן שימי :)
צריך עזרה בוואצפ ?
אני זמין לעזור לך שלח לי הודעה ונדבר :)