חיתוך לייזר » סוגי חיתוך וחריטה בלייזר » חריטה על כלי כסף – המדריך המלא

חריטה על כלי כסף – המדריך המלא

עודכן לאחרונה
הזמנת-שירותי-חיתוך-וחריטה-בלייזר-1

מי שמחפש רעיון למתנה מיוחדת ומושלמת באמת צריך לחשוב על כלי כסף שמופיעה עליהם חריטה אישית וייחודית.

האזינו לכתבה

כלי כסף נחשבים לכלי וינטאג' שלא הרבה אנשים עושים בהם שימוש אבל מי שכן – עושה זאת מתוך הערכה למסורת ולמה שהיה נפוץ ומקובל בעבר. אין זה פשוט לראות מערכת כלים שפעם הייתה בכל בית הולכת ונעלמת מהנוף ולכן מי שאוהב את עולם הווינטאג' לבטח ייהנה מאד להחזיר עטרה ליושנה ולהעניק במתנה כלי כסף

הטוויסט של התקופה הנוכחית יהיה חריטה על כלי כסף, כזאת שתהפוך את הכלים לאישיים, בעלי משמעות עמוקה וכמובן רגש אינסופי. נשאלת השאלה – איך יודעים מה הדרך הטובה והנכונה ביותר לבצע חריטה על כסף ,על הכלים העדינים והמיוחדים ואיך מוודאים שפונים בעניין הזה לאיש מקצוע מומחה שישמור על הכלים ויידע איך הכי נכון לעשות את החריטה.

מה כדאי לדעת אודות חריטה על כלי כסף?

למרות העידן הטכנולוגי והתעשייתי שאנחנו חלק ממנו כיום – דווקא בנושא כמו חריטה על כלי כסף עדיף לחזור למוכר והאהוב, לכלי העבודה המסורתיים, לבעלי המלאכה שמבצעים אותה מתוך אהבה ושליחות וכמובן למתודות שלעיתים נדמה כאילו שכבר לא קיימות יותר. עולם החריטה מגוון ומעניין ולא כל הטכניקות המוכרות מתאימות גם ליישום על גבי כלי כסף שיש להם גם ערך כספי גבוה וגם ערך רגשי.

מי שיש לו כלי כסף לבטח יודע איך לשמור עליהם עמידים, יפים ומבריקים ותוספת של חריטה אישית רק תהפוך אותם למיוחדים אפילו יותר. נשאלת השאלה – איך מבצעים חריטה על כלי כסף אך גם שומרים עליה ולא פוגעים בהם. בדיוק מהסיבה הזאת חשוב לפנות אל איש מקצוע שיש לו ידע וניסיון עשירים ורבי שנים.

חריטה על כלי כסף המדריך המלא

את החריטה עצמה מבצעים בדרך כלל בשיטות מסורתיות שקשורות בהכנה של הכיתוב או מה שרוצים לחרוט, כיוון כלי העבודה ו-וידוא שהחריטה אכן מבוצעת במקום טוב שנכון ומתאים לה ולגודל שלה וכמובן – אור ירוק לביצוע החריטה על ידי מכשור מסורתי, יעיל וכזה שמעורר לא מעט השתאות. עם כל הכבוד לפיתוחים טכנולוגיים ולשכלול של שיטות עבודה בתחומים רבים – אי אפשר שלא להתפעל מהדרך שבה משיגים תוצאות לא פחות ממדהימות של חריטה על גבי כלי כסף בלי מעורבות של מחשב או תוכנות ממוחשבות ומתקדמות.

במילים אחרות – החריטה על גבי כלים שעשויים מכסף מבוצעת בדיוק כפי שהייתה מבוצעת לפני שנכנסו לחיים המחשב והאינטרנט. החריטה מבוצעת על ידי מחט עדינה ומדויקת ולאחר מכן אזור החריטה ממולא בצבע על פי הבחירה של מי שהזמין או על פי ההמלצה של איש המקצוע. כך אפשר להיות בטוחים שהכיתוב החרוט יישאר עמיד, ברור ובולט לאורך זמן ואי אפשר יהיה למחוק אותו.

חריטה על גבי כלי כסף – לבחור ותבונה ולהתענג על התוצאה!

מי שאוהב כלים מכסף לא יוכל שלא ללכת בשבי אחרי המראה המושלם והעדין של כלי כסף שיש עליהם חריטה אישית. זו יכולה להיות מתנה מושלמת למי שיידע להעריך את זה ויתרה מכך – לפעמים החריטה על גבי כלי כסף שכבר נמצאים ברשותו של המקבל תהיה מתנה או הפתעה מרגשת לא פחות. כך הכלים הופכים להרבה יותר אישיים ואהובים ונושאים חריטה שיש בה אמירה של הערכה או ידידות.

אם גם אתם מחפשים שירות של חריטה על גבי כלי כסף אנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר טלפוני במספר – 050-9595004 ותקבלו את כל הפרטים והמידע הדרושים לכם!

קח אותי לחנות!

שאלות נפוצות על חריטה על כלי כסף

במיוחד עבורכם הכנו מאמר מפורט שבו תוכלו לראות תמונות ורעיונות על חריטה על כלי כסף . יש לגלול למעלה בכדי לקרוא יותר על הנושא.
המחיר של חריטה על כלי כסף משתנה בהתאם לצרכים שלכם. ניתן לבקר בחנות האינטרנטית שלנו או לחילופין ליצור איתנו קשר ישיר לקבלת הצעת מחיר מדוייקת עבורכם.
כמובן, אנו מציעים שירות של חריטה על כלי כסף ובנוסף גם שירותי מיתוג לכל נושא שתחפשו, יש לבקר בחנות שלנו או ליצור איתנו קשר ישיר לקבלת הצעת מחיר וייעוץ ללא עלות.

אז מה היה לנו עד עכשיו?

להצעת מחיר על חריטה על כלי כסף מלא פרטים או חייג 050-9595004

מאמרים נוספים שיעניינו אתכם

שלח הודעה
1
היי,כאן שימי :)
צריך עזרה בוואצפ ?
אני זמין לעזור לך שלח לי הודעה ונדבר :)