חיתוך לייזר » סוגי חיתוך וחריטה בלייזר » ניסור בטון – על מה ולמה?

ניסור בטון – על מה ולמה?

עודכן לאחרונה

ענף הבנייה נתקל בצורך באופן יום יומי של ניסור בטון, אשר נחשב לכל כך חיוני לשם חיתוך או הסרה של כל מיני חומרי בנייה, וכמובן של בטון, באופן הכי מדויק או בטוח, שנהוג לעשות בו שימוש באופן תדיר בעבודות של בנייה או של שיפוצים.

האזינו לכתבה

יחד עם זאת, קיימים המון סוגים של מסורי בטון זמינים, שכל אחד מהם מתאים למטרה אחרת, במקביל לכמה טכניקות של ניסור הבטון. על מנת לסייע לכם להחליט איזה מן הדרישות יתכתבו בהצלחה באופן הכי מיטבי לדרישות או לצרכים שלכם, פשוט תקראו מתחילת דברינו שלהלן ועד לסופן, וכך תרכשו ידע רב על ניסור בטון – על מה ולמה?

באיזה שיטות ניסור בטון עושים שימוש כיום?

קיימות שתי שיטות ניסור בטון עיקריות שבהן עושים שימוש כיום, ואלו הן כדלקמן –

  1. שיטת הניסור בבטון הרטוב – באופן כללי, כדאי שתדעו, כי מים מסייעים לשמן ולקרר להב מסור, ובעקבות זאת, ייצור של אבק מזיק פחות וללהב קריר יותר. נתחיל מכך שזה מסייע בהארכה של תוחלת החיים של הלהב, ונמשיך בעובדה שלאורה הטכניקה הזאת נחשבת להרבה יותר ידידותית לסביבה ואף טובה יותר לבריאות, וזאת משום שיש באבק סיליקה גבישית, שעשויה להוות דאגה בריאותית.
  2. שיטת הניסור בבטון היבש – טוב שתבינו כי שיטת ניסור שכזאת מייצרת בדרך כלל המון אבק באתר הבנייה, דבר שהופך את השיטה הנ"ל למתאימה ליישום הלכה למעשה של רק פרויקטים חיצוניים. הלהב של היהלום מסוגל לסייע בשמירה על הלהב קריר בחוסר נוכחות של מים, והן עשוי בתורו לתרום להפחתה של הצטברות אבק. טכניקת הניסור היבש דורשת ביצוע המון חיתוכים זעירים וכן מהירים, אשר הופכים בהדרגה לעמוקים יותר, הדבר נועד בשביל זה למנוע מהלהב להתחמם יתר על המידה.

מה הם סוגי המסור המובילים כיום בשוק לשם ביצוע ניסור בטון?

למי שאינו מכיר עדיין, משום מה, את אתר האינטרנט שנקרא חלום חרוט, טוב יעשה באם ייכנס אליו בזמנו הפנוי, ויתוודע לערב רב של אפשרויות חריטה, עם המון רעיונות של מתנות שיש עליהן חריטה. ודי לברבר, בואו וניגש לעניינים. יש כל מיני סוגים של מסורים מובילים כיום בשוק, לשם ביצוע ניסור בטון, כאשר ניגע רק במעט מהם, על קצה המזלג, כלהלן:

  1. מסורי תיל – אין מבנה אשר נחשב לגדול מדי, ואין כל עבודה לא גדולה מדי, בשביל היישום של מסור התיל, בעוד הוא נועד לחתוך פתחים מדויקים בבטון מזוין או בפלדה, טכניקה זו אפקטיבית אף בתרחישים שלאורם נדרש לנסר צורות וגדלים חריגים. מסורי חוט הם כבלים משובצים ביהלומים שנמשכים דרך חומר המטרה תוך כדי קירור במים. טכניקה זאת טומנת בחובה המון גמישות, בזבוז מופחת ואף היא ממש לא בעלת נטייה לגרום לרעידות רבות, משמע – יש פחות סיכויים להופעה של סדקים מסביב לחתכים.
  2. מסורי רצפה – מסור רצפה מיועד לשם ניסור או לשם חיתוך למשטחים ישרים, כמו למשל – לוחות, רצפות בטון וכבישים, ומשמשים בפרט לעבודות כביש וריצוף, לצד עבודות תעלות, חיבורים והריסה.
ניסור בטון – על מה ולמה

שאלות נפוצות על ניסור בטון

במיוחד עבורכם הכנו מאמר מפורט שבו תוכלו לראות תמונות ורעיונות על ניסור בטון. יש לגלול למעלה בכדי לקרוא יותר על הנושא.
המחיר של ניסור בטון משתנה בהתאם לצרכים שלכם. ניתן לבקר בחנות האינטרנטית שלנו או לחילופין ליצור איתנו קשר ישיר לקבלת הצעת מחיר מדוייקת עבורכם.
כמובן, אנו מציעים שירות של ניסור בטון ובנוסף גם שירותי מיתוג לכל נושא שתחפשו, יש לבקר בחנות שלנו או ליצור איתנו קשר ישיר לקבלת הצעת מחיר וייעוץ ללא עלות.

אז מה היה לנו עד עכשיו?

להצעת מחיר על ניסור בטון מלא פרטים או חייג 050-9595004

מאמרים נוספים שיעניינו אתכם

חריטה על גרזן

חריטה על גרזן בלייזר

חריטה בלייזר היא טכניקה מתקדמת וייחודית המאפשרת לחרוט עיצובים ותוויות מדויקות על גרזנים באמצעות קרינת לייזר חזקה. החריטה בלייזר מספקת דיוק גבוה ותוצאות מדהימות על

קרא עוד »
שלח הודעה
1
היי,כאן שימי :)
צריך עזרה בוואצפ ?
אני זמין לעזור לך שלח לי הודעה ונדבר :)