עטים עם חריטה

מציג 1–30 מתוך 58 תוצאות

חריטה על עטים יכולה לשמש עבורינו למגוון מטרות, בין אם אנחנו רוצים לבצע מיתוג של העסק באמצעות עטים ובין אם אנו רוצים להעניק מתנה לרופא או מתנה לעורך דין.

מבצע!
199.00
מבצע!
99.00
מבצע!
199.00
מבצע!
199.00
מבצע!
מבצע!
מבצע!
199.00
מבצע!
מבצע!

כולנו אוהבים להשתמש בעטים. מדובר בפריט שימושי במיוחד שמשמש אותנו על בסיס יומיומי לכתיבה של רעיונות וסיכומים ויצירה של שרטוטים. בעולם של היום קיימת חשיבות רבה לשמירה על ייחודיות, גם כשמדובר בפריטים קטנים כמו עט משרדי. ולכן, זה לא באמת כל כך מפתיע שיותר ויותר אנשים פונים כיום לרכישה של עטים עם חריטה. מדובר בדרך פשוטה להביע את האישיות שלנו ולהנות מפריט מיוחד במינו שיש רק לנו.

אז למי עט עם חריטה יכול להתאים?

  1. עטים לחבר היזם:
  2. אם חבר שלכם בדיוק סגר עסקה עם חברה ענקית ואתם רוצים לפנק אותו במתנה מיוחדת – תוכלו לפרגן לו בעט עם חריטה. על העט חותנת בהזמנה אישית תוכלו לחרוט משפט מעורר השראה או הקדשה אישית שנוגעת למאורע החגיגי שנמצא על הפרק. כך תוכלו להביע את ההערכה העמוקה שלכם ליוזמה שלו וליצירתיות שמאפיינת אותו ולוודא שהוא יודע עד כמה אתם אוהבים אותו.
  3. עטים לאחד ההורים:
  4. לכבוד יום ההולדת של אחד ההורים או כל מאורע חגיגי אחר – תוכלו לפרגן בעט חגיגי ומרגש. את העט עם חותמת תוכלו לקשט בהקדשה אישית ומרגשת שנוגעת לקשר העמוק שלכם עם ההורים ולמידת ההערכה שאתם רוחשים כלפיהם. מדובר במתנה מרגשת במיוחד, עט עם חריטה בזול שתעשה להם הרבה שמח על הלב.
  5. עט עם חריטה לבת הזוג המוכשרת:
  6. אם בת הזוג האהובה שלך לא מפסיקה לשרבט מחשבות וחולמת עוד יום אחד לכתוב ספר משלה – יכול להיות ששווה לך לקנות לה חותמת עט או עט עם חריטה בזול. מדובר בדרך מופלאה להביע את האמונה האדירה שאתה רוחש כלפיה ואת הרצון שלך להיות שם עבורה במהלך הדרך המיוחדת שהיא עוברת.
  7. עט חרוט לעצמנו:
  8. האמת היא, שחותמת עט או אפילו עט פרקר עם חריטה או עט עם חריטה אישית לא חייבים לתת רק לאנשים אחרים – מדובר גם בדרך מקסימה לפנק את עצמנו בפריט שימושי במיוחד. על העט חותנת בהזמנה אישית שלכם תוכלו לחרוט עט עם הקדשה או ציטוט שמעורר בכם הקדשה או ראשי תיבות שמסמלות עבורכם משהו משמעותי במיוחד. אז איך תבחרו לעצב את העט המיוחד שלכם?

אז איפה קונים עטים חרוטים?

אמנם עטים עם חריטה תוכלו למצוא בבתי עסק רבים ברחבי הארץ, אבל כיום אין סיבה לצאת מהבית בשביל לקנות אחד כזה! אצלנו ב"עדן חותמות" תוכלו למצוא מגוון אדיר של עטים עם חריטה, עט עם הקדשה, עט פרקר עם חריטה ועט עם חריטה אישית שיוכלו לעשות לקרובים שלכם ולכם הרבה שמח על הלב. אנחנו מזמינים אתכם להיכנס לאתר שלנו, להתרשם ממגוון העטים האדיר ולמצוא את העט המושלם עבורכם. על העיצוב תוכלו כמובן להתלבט עם אחד החברים הקרובים עד שתגיעו להחלטה הטובה ביותר. מאחלים לכם המון בהצלחה ובטוחים שתצליחו לעצב את העט עם חותמת המושלם עבורכם!
שלח הודעה
1
היי , כאן שימי :)
צריך עזרה בוואצפ ?
אני זמין לעזור לך שלח לי הודעה ונדבר :)